גביע הטוטו

קרויף: "משחק חשוב, שתי קבוצות גדולות", בכר: "שמחים להגיע למעמד שנה שניה ברציפות"

מסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו נערכה היום בצהריים: דברי המאמנים, השחקנים ופרטי רכישת הכרטיסים בכתבה לפניכם

מחר (חמישי) בערב יתקיים משחק גמר גביע הטוטו בליגת העל (שידור ישיר בערוץ 5SPORT). מכבי ת"א תפגוש את הפועל ב"ש ב-20:40 באצטדיון נתניה. המפגש ייערך בשיטת נוק-אאוט, כאשר אם לא תהיה הכרעה בתום 90 הדקות, המשחק יוכרע בהארכה ובבעיטות עונשין. בהגרלת היציעים הוחלט שאוהדי מכבי ת"א יישבו ביציע המזרחי, אוהדי הפועל ב"ש במערבי. שערי האצטדיון יפתחו בשעה 19:00. הסדרי חניה – החניון המזרחי יהיה פתוח לקהל הרחב. כמו כן, החניונים באזור המסחרי הקרוב לאצטדיון.

מעל 10,000 צופים כבר הבטיחו את מקומם במשחק. נותרו קצת יותר מ-2,000 כרטיסים לאוהדי מכבי ת"א וכרטיסים בודדים בלבד לאוהדי הפועל ב"ש. ביום המשחק יפתחו הקופות החל מהשעה 17:00, מחיר כרטיס אחיד: 50 ש"ח. הכרטיסים בקופות האצטדיון ימכרו ללא עמלה ורכישתם תעשה במזומן בלבד. מכירת הכרטיסים ליציע המזרחי (מכבי ת"א)  נמשכת באתר "לאן" – לחצו כאן לרכישה. כרטיסים בודדים נותרו ליציע המערבי (הפועל ב"ש) באתר "שפע" – לחצו כאן לרכישה.

לקראת גמר גביע הטוטו נערכה היום בצהריים מסיבת העיתונאים המסורתית:

מאמן מכבי ת"א ג'ורדי קרויף: "משחק חשוב עם שתי קבוצות גדולות, אנחנו רוצים להילחם עבור התואר, נראה מחויבות נגד אחת הקבוצות החזקות במדינה". מאמן הצהובים הוסיף כשנשאל על המשך הליגה: "צריך לחזור לנוסחת הניצחונות ולהחזיר את הקילר אינסטינקט" 

חלוץ סנגית האלופה, ברק יצחקי, הוסיף לדברי מאמנו: "תהיה אווירה טובה. זכייה בתואר תעזור לנו להמשיך. עם כל הכבוד לבאר שבע, נבוא לנצח את המשחק".

מאמן הפועל ב"ש, ברק בכר: "שמחים להגיע למעמד הגמר שנה שניה ברציפות. אנו מכבדים כל קבוצה, ונעשה הכל כדי לנצח". מאמן האלופה נשאל לגבי המפגשים הקודמים בין הקבוצות והשיב: "אין קשר למפגשי העבר נגד מכבי. כל משחק הוא לגופו, עם מעמד משלו והרכבים שונים. אנו באים בשיא הרצינות". 

קפטן האדומים, מאור מליקסון, הביע את הערכתו לברק יצחקי: "ברק הוא אחד השחקנים הגדולים שצמחו פה, אנחנו מכירים מגיל נוער ואני מכבד אותו מאד. שהקבוצה הטובה ביותר תנצח".

 

 

 

 

 

 

הוסיפו תגובה