הפועל ת"א שוב לא ניצחה, כפ"ס התבססה בפסגה

סבב המשחקים הראשון של המחזור השמיני בלאומית: כפר סבא פותחת פער בצמרת אחרי 0:4 על נצרת, האדומים של איווניר עם נקודה מ-9 האחרונות

יום המשחקים הראשון במסגרת המחזור השמיני בליגה הלאומית הסתיים. הפועל כפר סבא הביסה את מכבי אחי נצרת, הפועל תל אביב במשחק שלישי ברצף ללא ניצחון. הפועל ראשון לציון עם ניצחון חמישי ברציפות. מרמורק ועפולה סיימו בתיקו. כמו כן, חלוקת נקודות נוספת בין הפועל ר"ג ובני לוד.

מוליכת הטבלה, הפועל כפר סבא, המשיכה במומנטום החיובי כאשר ניצחה 0:4 את מכבי אחי נצרת ופתחה פער בצמרת. מי שבלט במשחק היה רועי זיקרי שסיים עם שלושער (45, 75, 85). פיטר נוורה הוסיף שער משלו בדקה ה-60. אחי נצרת נשארה במקום השני וזה הפסדה הראשון מאז מחזור הפתיחה בלאומית.

המאוכזבת הגדולה של היום היא ללא ספק הפועל תל אביב, שהתארחה אצל הפועל חדרה. שחקניו של איווניר נכחו לגלות שעלייה בחזרה לליגת העל לא תהיה משימה פשוטה. האדומים, במשחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, ירדו מהמחצית הראשונה בפיגור 1:0 כשעלי חאטיב כבש לטובת המארחת בדקה ה-44. בדקה ה-47 השווה את התוצאה שחר הירש ובדקה ה-57 ג'וזף גנדה הכפיל, אך בדקה ה-70 סמיר באירקטרביץ' השווה את התוצאה ל-2:2 וקבע חלוקת נקודות בעפולה.

הפועל רמת גן והפועל עפולה נפרדו בתיקו 1:1. רמת גן עלתה ליתרון ראשון במשחק כשניר שרון כבש בדקה ה-20, אך שבע דקות לפני תום המחצית, בדקה ה-38, איזן את התוצאה אנטואן טימוטאי וכפה חלוקת נקודות בין השתיים.

במקביל, משחק נוסף בין הפועל מרמורק להפועל עפולה נגמר בתיקו נטול שערים.

הפועל פתח תקווה אירחה באצטדיון המושבה את הפועל ראשון לציון. פתח תקווה במשחק רביעי ללא ניצחון. ראשון לציון ממשיכה בכושר הנפלא ומנצחת משחק חמישי ברציפות. בדקה ה-75, מור שקד כובש מהנקודה הלבנה וחותם על ניצחון 1:0 לאורחת.

ביום שני יושלמו משחקי המחזור השמיני כשהפועל קטמון ירושלים תארח את עירוני נשר, הפועל רמת השרון תארח את מכבי הרצליה והפועל נצרת עילית תארח את בית"ר ת"א רמלה.

צילום: עמוד הפייסבוק של הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה