מהפך לכפ"ס מול בית"ר

הצהובים מהבירה הפסידו לאחר שהובילו, בפעם השניה ברציפות. תיקו בין נתניה לב"ש, ניצחון לחדרה

שלושה משחקים השלימו הערב את המחזור ה-22 בליגת הבורסה לניירות ערך. בשעה 19:00 החל המוקדם מביניהם, שהפגיש את בני יהודה תל אביב והפועל חדרה באצטדיון בלומפילד. אחרי 25 דקות של משחק, מהלך קבוצתי מצוין של האורחים הסתיים בעקב יפה של רועי זיקרי, ששלח את אליאל פרץ אל תוך הרחבה ומול אמיליוס זובאס הוא לא הסתבך, בדרך אל הרשת והיתרון של האדומים. החדרתיים הצליחו לשמור על היתרון עד לסיום, בו רשמו ניצחון רביעי בששת המשחקים האחרונים שלהם ועלו עד למקום החמישי. הכתומים מנגד, ספגו הפסד בית חמישי ברציפות.

כשעה לאחר פתיחת המשחק בבלומפילד, יצא לדרך גם המפגש בין מכבי נתניה להפועל באר שבע. בדקה ה-27, זלאטן שחוביץ' חדר לתוך הרחבה, השופט אוראל גרינפלד קבע שהוא הוכשל על ידי בן ביטון והצביע על הנקודה הלבנה. מי שניגש לבעוט את הפנדל היה הבלם טים הויבך, שבעט חזק וטוב פנימה, בדרך ליתרון של היהלומים. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, ז'וסווה שלח פנימה אל בן שהר כדור נפלא, שנהדף והגיע אל ניב זריהן, שמקרוב נגח פנימה ואיזן את התוצאה. בחלק השני של המשחק, שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא שוב את הרשת ולמעט כרטיס צהוב שני ואדום לאלמוג כהן בדקה ה-83, לא נרשמו אירועים מיוחדים. הצהובים פספסו הזדמנות להתקרב אל הפלייאוף העליון, בעוד האדומים רשמו תיקו שלישי ברציפות. 

בשעה 20:15 החל המשחק האחרון לערב זה, בו הפועל כפר סבא אירחה באצטדיון המושבה את בית"ר ירושלים. חמש דקות בלבד מהפתיחה, שי קונסטנטין כבש והעלה את הצהובים ליתרון. בדקה ה-31, אמאדו סוקונה קיבל כדור באיזו מרכז המגרש, התנהל איתו יפה, התקדם לכיוון הרחבה ושלח בעיטה טובה פנימה. שוויון. שלוש דקות מפתיחת המחצית השניה, עומר פדידה ניגש לבעיטה חופשית לזכות המארחים, שלח אותו באומנות פנימה וקבע מהפך. בסיום, כפ"ס ניצחה מחזור שני ברציפות והנחילה לירושלמיים הפסד שני במהפך בתוך שלושה ימים.

צילום: מחלקת המדיה של הפועל כפר סבא

הוסיפו תגובה