ניצחון ענק למכבי חיפה על הפועל ת"א

חמישה כובשים שונים הפכו את הירוקים לראשונים העונה שכבשו חמישייה בליגה

המחזור ה-22 נמשך הערב עם שלושה משחקים נוספים במסגרתו. בשעה 19:00 שניים מהם יצאו לדרך במקביל, כאשר בקריית שמונה הפועל המקומית אירחה את הפועל חיפה. המשחק הזה היה צריך שבע דקות בלבד כדי לספק את כל השערים שהיו בו: זה התחיל בדקה ה-60, כשגיא משפתי כבש לזכות האורחים והעלה אותם ליתרון. השער שלו לא החזיק זמן רב, מכיוון שלאחר שש דקות בלבד מוחמד שכר איזן, אך שער השוויון החזיק אפילו פחות, כאשר אחרי פחות מדקה נוספת עדן בן בסט החזיר את היתרון לצד האדום ובכך גם קבע את תוצאת המשחק. בעקבות ההפסד, הצפוניים סגרו משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון והם נותרו שלוש נקודות בלבד מעל הקו האדום. החיפאים מנגד, לקחו שלוש נקודות וחלפו על פני הפועל ת"א, בדרך למקום החמישי בטבלה.

עוד באותה השעה, נועלת הטבלה, סקציה נס ציונה, אירחה את מ.ס. אשדוד באצטדיון המושבה. בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, שלומי אזולאי הגביה כדור נהדר מבעיטה חופשית ודין דוד התמקם טוב כדי לנגוח מקרוב ולהוריד את האורחים להפסקה ביתרון. בדקה ה-57 דוד כבש שער נוסף והשלים צמד, בדרך לניצחון של הדרומיים, שאולי יהפוך אותם גם כן למועמדים להתברג בפלייאוף העליון לקראת חלוקת הליגה. מן העבר השני, הכתומים הוסיפו להסתבך ויבלו מספר ימים נוספים לפחות במקום האחרון בטבלה.

בשעה 20:15 החל המשחק המרכזי של המחזור, שהפגיש את מכבי חיפה והפועל תל אביב באצטדיון סמי עופר. הירוקים פתחו בסערה: כבר לאחר ארבע דקות של משחק, נטע לביא חטף כדור על סף הרחבה ושלח בעיטה אדירה ישירות לחיבורי השער של יואב גראפי. האדומים לא הספיקו להתאושש מהפיגור אליו נכנסו ותוך ארבע דקות נוספות הוא כבר גדל, לאחר שניקיטה רוקאביצה כבש מקרוב והכפיל. עדיין בתוך המחצית הראשונה, כדור קרן של צ'רון שרי הגיע אל טרנט סיינסבורי והבלם הגדיל את היתרון מקרוב.

האורחים קיוו לצאת לחלק השני של המשחק בצורה אחרת, אך המגמה נמשכה שתי דקות בלבד מפתיחתו, כשמהלך קבוצתי נפלא הסתיים בשער של יאניק ווילדסחוט מתוך הרחבה, לאחר בישול של רוקאביצה. תשע דקות לסיום, שרי הוסיף לבישול שלו גם שער וחתם את החגיגה של המארחים, שהפכו לקבוצה הראשונה העונה שכובשת חמישייה בליגה. עד לערב זה, התל אביביים ספגו ארבעה שערים בלבד בשבעת המחזורים האחרונים והערב הוציאו חמש פעמים את הכדור מהרשת.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה