מחזור 21 בלאומית יוצא לדרך

ראשל"צ ומכבי פ"ת ינסו לשמור על הפער ואולי אפילו להגדיל אותו, קטמון תקווה להתקרב

מחר (שישי) יפתח המחזור ה-22 בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר יערכו במקביל. במוקד המפגשים, בני סכנין מהמקום הרביעי תארח את השניה הפועל ראשון לציון באצטדיון דוחא. המארחים נמצאים בתקופה טובה וסופרים כבר שלושה נצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, מה שהעלה אותם עד למקום הרביעי, כשכעת הם עשר נקודות מהכתומים וניצחון במפגש הזה יוכל לצמצם עוד יותר את הפער ולקרב אותם למקום ריאלי במאבק על הכרטיס לליגת הבורסה לניירות ערך, לקראת הישורת האחרונה של העונה.

מי שתנסה להתאושש מהמשחקים האחרונים שלה ולהישאר גם כן קרובה לצמרת, זו הפועל קטמון ירושלים, שתתארח אצל נועלת הטבלה הפועל עפולה. שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים אמורים לגרום לאדומים מהבירה להתעורר, לפני שזה יהיה מאוחר מדי והחבורה מלמעלה כבר תברח להם. במשחקים הנוספים שיתקיימו במקביל, מכבי אחי נצרת תארח את הפועל עירוני אשקלון, הפועל פתח תקווה את מ.ס. כפר קאסם והפועל נוף הגליל תצא למשחק חוץ אצל הפועל רמת גן אסי.

שלושה משחקים ישלימו את המחזור ביום שני ויצאו לדרך במקביל בשעה 19:00. במרכזם יעמוד המפגש של המוליכה מכבי עירוני פתח תקווה עם הפועל בני לוד רכבת, בביתה של האחרונה. אחרי הפסד הבכורה שלה העונה, שגרר אחריו הפסד נוסף, הצליחו המלאבסים לחזור לעצמם ולרשום שני נצחונות רצופים וכעת, הם ירצו להמשיך במומנטום הטוב שלהם, כדי לשמור על הפער בפסגה לפחות כפי שהוא. האורחים מנגד, הצליחו לשמור את עצמם רחוקים מהקו האדום במחזורים האחרונים וינסו לצאת עם הנקודות מהמשחק הזה, כדי להמשיך באותה מגמה. עוד באותה השעה, הפועל אום אל פאחם תתארח אצל הפועל ניר רמת השרון ובית"ר תל אביב בת ים תארח את הפועל עכו.

צילומים: מחלקות המדיה של הפועל ראשל"צ ומכבי עירוני פ"ת

הוסיפו תגובה