בני יהודה-חיפה במשחק המרכזי

המחזור ה-20 יחל מחר: המוליכה תארח את אשדוד, בית"ר את נס ציונה

מחר (שבת) יצא לדרך המחזור ה-20 בליגת הבורסה לניירות ערך עם ארבעה משחקים. בשעה 15:00 יחל הראשון מביניהם, שיפגיש את הפועל כפר סבא והפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד. הירוקים הפסידו ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלהם ואילו האדומים סופרים כבר ארבעה נצחונות ליגה רצופים. אחרי הניצחון של האורחים בסיבוב הקודם, השחקנים של אופיר חיים יחפשו לצאת הפעם עם נקודות חשובות למאבקי התחתית. בשעה 17:30 יחל משחק נוסף, בו הפועל קריית שמונה תארח את הפועל באר שבע. הפעם האחרונה בה הצפוניים גברו על הדרומיים במסגרת הליגה הייתה בעונת 14/15 והם ירצו לשבור את הרצף השלילי הזה, כי אם הם לא יעשו את זה, הם עלולים למצוא את עצמם מתחת לקו האדום בסיום המחזור.

בשעה 18:30 יצא לדרך המשחק בין הפועל חיפה להפועל רעננה באצטדיון סמי עופר. למארחת אסור לאבד נקודות בקרב על מקום בפלייאוף העליון והאורחת זקוקה להם על מנת אולי לצאת מהמקום האחרון בטבלה, קרב מסקרן צפוי להתקיים באצטדיון החיפאי. במשחק האחרון במסגרת יום משחקים זה, מכבי תל אביב תארח באצטדיון בלומפילד את מ.ס. אשדוד. האלופה יודעת שהיא נמצאת במירוץ, כאשר איבוד הנקודות הקודם שלה הוביל לצמצום הפער על ידי השנייה בטבלה, מכבי חיפה והיא תנסה שמצב כזה לא יחזור על עצמו. האורחים לעומת זאת, הצליחו בעזרת שני נצחונות בשלושת המחזורים האחרונים לתפוס מרחק מהתחתית והם ינסו לשמור על המצב כך.

שני משחקים נוספים במסגרת מחזור זה יתקיימו ביום ראשון. בשעה 19:00 יחל המפגש בין מכבי נתניה להפועל חדרה. היהלומים סופרים ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים שלהם וכאשר שלוש נקודות, לטובת האורחת, מפרידות בין השתיים, כל אחת מהן תרצה לצאת המנצחת מהקרב הישיר ביניהן במסגרת המאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. בשעה 20:15 יצא לדרך המשחק השני לערב זה, בו בית"ר ירושלים תארח באצטדיון טדי את סקציה נס ציונה. הצהובים מהבירה חזרו לנצח לאחר שתי תוצאות תיקו והם ירצו לחזור באופן רציף למסלול הנצחונות, על מנת לא לאבד גובה במאבקי הצמרת. הכתומים לעומת זאת, נמצאים כעת מתחת לקו האדום והפסד במשחק הזה פירושו עוד הסתבכות באיזור הסכנה.

ביום שני יתקיים המשחק המרכזי, שיחתום את המחזור ובו בני יהודה תל אביב תארח את מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד. הכתומים הפסידו את שלושת משחקים הליגה האחרונים שלהם, בעוד הירוקים ניצחו בשבעה משמונת משחקי החוץ האחרונים שלהם בליגה. למרות זאת, הפעם האחרונה שהאורחים גברו על המארחים במשחק חוץ הייתה בעונת 13/14. בני יהודה מתקשה לשמור על יציבות, אך תהיה חייבת את הניצחון הזה במסגרת המאבק על המקום בפלייאוף העליון ומנגד, החיפאים מבינים שכל איבוד נקודות שלהם יכול לתת למוליכה פתח להגדלת הפער, מה שיהיה קשה מאוד אחרי זה לצמצם ולסגור.

הוסיפו תגובה