דרבי פ"ת במחזור ה-21 בלאומית

מחר יצא לדרך מחזור חדש בליגת המשנה, הפועל תנסה לנצח אחרי ההפסד במפגש עם מכבי בסיבוב הקודם

חמישה משחקים, אשר ישוחקו במקביל, יוציאו לדרך מחר (שישי) את המחזור ה-21 בלאומית. הפועל ראשון לציון, שפתחה בשבוע האחרון פער של חמש נקודות במקום השני, תארח את מכבי אחי נצרת ותנסה לכל הפחות לשמור עליו כמו שהוא ואולי אף להגדיל אותו. הירוקים לא צפוי לעשות להם את המשימה לקלה, שכן הם ממוקמים מעל הקו האדום וצמודים אליו והם יודעים שהפסד במשחק הזה עלול להוריד אותם מתחתיו. מי שתארוב להפסד של אחי נצרת זו הפועל עירוני אשקלון, שתשחק בביתה באותה השעה מול הפועל ניר רמת השרון. הדרומיים לא הצליחו לנצח בשבעת המשחקים האחרונים שלהם והם יודעים שאם לא יעצרו את הרצף הזה, הבור בתחתית רק יהפוך לעמוק יותר.

עוד במקביל, בני סכנין, שטיפסה עד למקום הרביעי בזכות שישה משחקים ללא הפסד, תנסה להמשיך את המומנטום הנפלא שלה במשחק חוץ מול הפועל נוף הגליל, כדי אולי להמשיך להתקרב אל המקום שמוביל לעליית ליגה. עוד במסגרת משחקי שישי, מ.ס. כפר קאסם תארח את בית"ר תל אביב בת ים והפועל רמת גן אסי תצא למשחק חוץ אצל הפועל עכו.

שלושה משחקים נוספים ישלימו את המחזור ביום שני וישוחקו גם כן במקביל. במוקד שלהם, הדרבי של פתח תקווה יפגיש את מכבי והפועל באצטדיון המושבה. בסיבוב הקודם זה הסתיים בניצחון 0-2 של המוליכה והפועל תרצה הפעם להיות זאת שיוצאת עם הנקודות, גם כדי לאזן את הנצחונות בין השתיים העונה וגם כדי להמשיך להשתייך לשמינייה הראשונה לקראת חלוקת הליגה לפלייאוף. עוד באותה השעה, הפועל קטמון ירושלים תארח את הפועל בני לוד רכבת באצטדיון טדי. האדומים מהבירה נתנו לראשל"צ לברוח להם במחזור האחרון והם יודעים שאם הם מעוניינים להמשיך להשתייך למאבק על כרטיס לליגת הבורסה לניירות ערך, אסור להם למעוד שוב. במשחק השלישי שיתקיים במקביל, הפועל אום אל פאחם תארח את הפועל עפולה.

צילום: מחלקת המדיה של הפועל פתח תקווה

הוסיפו תגובה