משחק עונה מטורף הסתיים בניצחון של מכבי ת"א

לא פחות משבעה שערים בין האלופה למכבי חיפה. ניצחון לנס ציונה על בני יהודה

הערב הושלם המחזור ה-17 בליגת הבורסה לניירות ערך עם שני משחקים. המוקדם מביניהם, שנדחה מיום שבת, הפגיש באצטדיון בלומפילד את בני יהודה תל אביב וסקציה נס ציונה. לקח לקבוצות זמן למצוא את הרשת, אבל מרגע שזה הגיע, הגיעה גם הדרמה: האורחים היו הראשונים לכבוש, לאחר שסביאן לילאיי בישל לרז שטיין והחלוץ הבקיע את שער היתרון. המארחים לא ויתרו ודקה לסיום התשעים, מתן בלטקסה כבש בנגיחה והשווה את התוצאה, אך נס ציונה הייתה נחושה יותר ושער דרמטי של סיהאו טוראי העניק להם את שלוש הנקודות, כאשר הם ניצחו בדיוק באופן בו גברו גם על הפועל באר שבע במחזור העשירי. 

מאוחר יותר יצא לדרך המשחק המרכזי של המחזור, בו מכבי חיפה אירחה את מכבי תל אביב באצטדיון סמי עופר למשחק העונה בין שתי הראשונות בטבלה. כבר לאחר 14 דקות, איתי שכטר העביר כדור טוב למרכז הרחבה ואבי ריקן הגיע מאחור כדי להפציץ את הרשת של ג'וש כהן ולהעלות את הצהובים ליתרון, איתו ירדו גם לחדרי ההלבשה בהפסקה.

שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה והמגמה נמשכה: התקפה נהדרת של האורחים הסתיימה במסירה מדויקת של אנדרה ג'ראלדש אל אייל גולסה, שמתוך הרחבה בעט שטוח ומדויק פנימה, בדרך להכפלת היתרון. הירוקים לא ויתרו על המשחק, החלו לתקוף בכל הכוח ובדקה ה-60 באו על שכרם, לאחר שאנריק סאבוריט הציל מהקו כדור שבעט עופרי ארד במספרת, ניקיטה רוקאביצה השתלט עליו ובעט מקרוב פנימה שער מצמק. שתי דקות בלבד חלפו, דולב חזיזה התנהל יפה באגף ימין, הגביה את הכדור למרכז הרחבה ויאניק ווילדסחוט בעט נהדר מהאוויר פנימה. שוויון.

הטירוף לא הסתיים בזה: בדקה ה-69 יונתן כהן ניצל כדור עונשין מ-11 מטרים שנשרק לזכות התל אביביים כדי להחזיר את היתרון לצד שלהם, אבל החיפאים שוב הצליחו לחזור, אחרי שמוחמד עוואד בעט נפלא מהאוויר פנימה שתי דקות לסיום הזמן החוקי של המשחק. הדרמה הגדולה הגיעה בתוך תוספת הזמן: עומר אצילי קיבל כדור באגף ימין, העביר למרכז ויונתן כהן התמקם באופן מושלם כדי לבעוט מקרוב פנימה, להשלים צמד ולהעניק לאלופה ניצחון שהגדיל את הפער מהשנייה בטבלה לשש נקודות.

הוסיפו תגובה