ראשל"צ-קטמון בקרב צמרת

המחזור ה-16 בלאומית יצא מחר לדרך: מכבי פ"ת תנסה להישאר מושלמת, אום אל פאחם תמשיך את המומנטום מהגביע?

מחר (שני) יפתח המחזור ה-16 בליגה הלאומית עם משחק אחד, בו הפועל פתח תקווה תארח באצטדיון המושבה את נועלת הטבלה הפועל עפולה. המלאבסים יקוו להתאושש מההדחה בסיבוב ח' בגביע המדינה מול האחרונה, אך זו לא צפויה לעשות להם חיים קלים, לאחר שלעומתם היא דווקא כן העפילה לשמינית הגמר ותגיע מעודדת למשחק הזה, במטרה להשיג נקודות חשובות למאבקי התחתית.

בשלישי שישה משחקים נוספים יתקיימו במסגרת המחזור. במוקד, המוליכה מכבי עירוני פתח תקווה תצא למשחק חוץ אצל הפועל נוף הגליל באצטדיון עילוט. שתי הקבוצות יכולות להיות מרוצות לאחר שהעפילו לשלב שמינית הגמר בגביע המדינה בשבוע האחרון והצפוניים יקוו לנצל את המומנטום החיובי על מנת להנחיל לאורחים את הפסד הבכורה שלהם העונה. במקביל, בני סכנין תארח באצטדיון דוחא את הפועל אום אל פאחם. גם שתי הקבוצות הללו רשמו הצלחה בגביע המדינה, אך עדיין מחפשות להתברג בחלק העליון של הטבלה בליגה וכל אחת מהן תרצה לעשות זאת על חשבון השניה במפגש ביניהן.

מי שנמצאת בתקופה מצוינת זו מ.ס. כפר קאסם, שרושמת הצלחות בשני המפעלים וטיפסה בליגה עד למקום הרביעי. בשלישי היא תתארח אצל הפועל עכו ותקווה להמשיך ביכולת הטובה, על מנת להמשיך ולאיים על הצמרת. במשחקים הנוספים שיתקיימו באותה השעה, הפועל בני לוד רכבת תארח את מכבי אחי נצרת, בית"ר תל אביב בת ים את הפועל ניר רמת השרון והפועל עירוני אשקלון תצא למשחק חוץ אצל הפועל רמת גן אסי.

ברביעי, ינעל המחזור עם המפגש המסקרן בין הפועל ראשון לציון להפועל קטמון ירושלים באצטדיון הברפלד. האדומים מהבירה לא ניצחו כבר ארבעה משחקים ברציפות ובכך עזרו לכתומים לברוח להם במשחק השני. כעת הם יודעים שאם לא ינצחו את המשחק הזה, הם יפספסו הזדמנות משמעותית לחזור ולהיצמד אליהם, כאשר במקרה של הפסד, יפתח פער שכבר יהיה קשה לסגור.

צילומים: מחלקות המדיה של הפועל ראשון לציון ומכבי עירוני פתח תקווה

הוסיפו תגובה