נחתם הסכם להפצת קלפים ומדבקות של שחקני הליגה

שיתוף פעולה חדש עם חברת PANINI, המותג הוותיק הפועל בכל רחבי העולם, יאפשר חוויה נוספת לאוהדי הכדורגל בישראל

מנהלת הליגות וההתאחדות לכדורגל חתמו על הסכם עם החברה המובילה בעולם לאיסוף מדבקות שחקנים – "PANINI" – אשר פועלת שנים רבות בכדורגל העולמי ובין היתר במונדיאל, ליגת האלופות, הפרמייר ליג, הליגה האיטלקית, NFL ועוד.

ההסכם בין הגופים הוא לשלוש שנים ויכנס לתוקפו בינואר 2020, לאחר שפניני זכתה במכרז הבינ"ל, אותו ערכה המנהלת בעקבות הפסקת הפעילות של המותג "סופר-גול". חשוב להדגיש כי חברת פניני היא החברה הוותיקה והגדולה בעולם להפצת קלפים, כאשר קלפי המשחק של החברה הולכים מוקדם עד ימי פלה ושפיגלר במקסיקו 70.

בשלב הראשון תפיץ פניני שני מותגים לשוק הישראלי: האחד בצורת מדבקות (שיופץ לקראת פתיחת עונת המשחקים הבאה) והשני כקלפי משחק ייחודים, המאפשרים משחק הדומה למשחק "מלחמה".

קלפי המשחק, שיופצו החל מחודש ינואר הקרוב, יופיעו תחת המותג "אדרנלין" ישראל. הקלפים כוללים את השחקנים בליגת הבורסה לניירות ערך ובנבחרת ישראל וכוללים שחקנים מן המניין, "כוכבים", "שחקני על", "באנקר", "כפפות הזהב", "יהלום", "חביב הקהל" ועוד, בעלי ניקוד משתנה, המאפשר לייצר את המשחק החברתי.

אלבום המדבקות יופץ לקראת פתיחת עונת 2020-2021, כאשר לראשונה בישראל יוכל כל אוהד לייצר "פרסונליזציה" של המדבקה הנושאת את דמותו ולבוש כשחקן הקבוצה האהובה עליו. חברת ההפצה שתפיץ את האלבומים תהיה חברת בר הפצה הוותיקה.

אליזבטה מוסיני מחברת PANINI: "מצאנו את השוק הישראלי והכדורגל הישראלי כאפשרות מלהיבה עבור המותג שלנו. אנו שמחים לקראת שיתוף הפעולה עם הליגה הישראלית ואנו בטוחים כי שיתוף הפעולה שלנו יביא בשורה של ממש לחובבי הכדורגל הישראלי".

הוסיפו תגובה