יחד למען הקרן לחקר הסרטן

במסגרת המחזור הקרוב של ליגת הבורסה לניירות ערך, תתקיים פעילות "יחד למען הקהילה" עם הקרן ובהשתתפות מספר גורמים נוספים

במסגרת פעילות "יחד למען הקהילה", אשר מתקיימת ביוזמת מנהלת הליגות לכדורגל וקבוצות ליגת הבורסה לניירות ערך, יוקדש מחזור המשחקים הקרוב (14), לשיתוף פעולה עם הקרן לחקר הסרטן בישראל. הקרן הוקמה באמצע שנות השבעים על-ידי חוקרי סרטן יהודים-אמריקאים אשר הבינו שהמגפה של המאה העשרים ואחת הינה מחלת הסרטן והדרך היחידה להתמודד עמה, היא באמצעות מחקר. הקרן לחקר הסרטן מעניקה תקווה לעתיד לחולי סרטן ובני משפחותיהם ברחבי העולם ומהווה גורם מפתח בפיתוח וקידום חקר הסרטן תוך שהיא מישירה מבט לעתיד עם תגליות מבטיחות ופורצות דרך. כמו כן, הקרן עוסקת בגיוס כספים לטובת מלגות לחוקרים ישראלים העוסקים במחקרים פורצי דרך ומצילי חיים ובכך מובילים את חקר הסרטן במטרה להפיכתו למחלה כרונית נשלטת עד למיגורה. הדרך היחידה לעשות זאת היא באמצעות גיוס כספים לטובת המחקר.

במסגרת שיתוף הפעולה עם הקרן, הופקו סרטונים ייחודיים ומרגשים. האחד מספר את מסעו האישי של תמיר גילת, מרגע היוודעו כי הוא חולה בשני סוגי סרטן והשני, סרטון "תקווה" – שחקני קבוצת ליגת הבורסה לניירות ערך: טל בן חיים, דין מורי, אוראל דגני, שלומי אזולאי, אביחי ידין, גילי ורמוט, איתי שכטר, דני עמוס, בן שהר, עומר פדידה, רמי גרשון, עומרי גלזר, חגי גולדנברג וגל שיש, אשר נפגשו עם הזמר שמעון בוסקילה ושדרן הרדיו דידי הררי והקליטו ביחד את השיר "תקווה" של שמעון בוסקילה. השיר ילווה את הקרן לחקר הסרטן מעתה ולאורך כל הדרך כשהמסר העיקרי הוא "והתקווה איתך נשארת. אל תאבד אותה. תשמור עליה…". הקלטת השיר התבצעה באולפן ההקלטות "סטודיו 9", שנרתמו אף הם יחד עם שמעון בוסקילה, דידי הררי ושחקני ליגת הבורסה לניירות ערך בהתנדבות מלאה למען קידום הקרן לחקר הסרטן.

תמיר גילת יליד 1962, עורך-דין ואיש עסקים לשעבר. בין השנים 1983-1986 שיחק כשוער בקבוצה הבוגרים של מכבי תל אביב.

בשנת 2011 חלה תמיר בשתי מחלות סרטן שונות וזמנו נקצב לחודשים ספורים. תודות לשימוש בתרופות פורצות דרך וחוסן מנטלי, תמיר חי עם הסרטן כבר מספר שנים. חודשים ספורים לאחר שחלה החליט תמיר להקדיש את זמנו בהתנדבות לסיוע לחולי סרטן ולתמיכה בחקר הסרטן בישראל ואף מכהן כיו"ר הקרן. רעייתו של תמיר, קרן נהרי ז”ל, חלקה יחד עמו את הובלת הקרן והחזון של מציאת תרופה לסרטן באמצעות חוקרי הסרטן הישראלים והקרן הייתה חזון משותף לשניהם. בחודש יוני 2017 נפטרה קרן לאחר מאבק ארוך במחלת הסרטן.

תמיר גילת: "אני חב את חיי לחקר הסרטן ועד שאעצום את עיני אעשה הכל להעלות את החשיבות לתמיכה בחוקרי הסרטן בישראל באמצעות הקרן לחקר הסרטן בישראל. התמיכה בחקר הסרטן היא אחריות חברתית של כולנו ואני קורא לכולם לתרום לקרן לחקר הסרטן בישראל וביחד נמגר את הסרטן".

במסגרת הפעילות אשר תתקיים בכל המגרשים יוקמו עמדות מכירה לתרומות של צמידי סיליקון ייחודיים אשר הופקו במיוחד לקמפיין זה, הודות לתרומתו הנדיבה של סתיו שחם, מייסד ומנכ"ל חברת "סגמנט", אשר ביקש לקחת חלק פעיל בפרויקט ולתרום רבות לקרן לחקר הסרטן. הצמידים נושאים את הכיתוב "הקרן לחקר הסרטן בישראל "Let's make cancer HISTORY"

סתיו שחם: "חברת "סגמנט" נרתמת למהלך על מנת להעלות למודעות ולסדר היום הציבורי את נושא חקר הסרטן. אנו תומכים במימון וקידום חקר הסרטן ואני מאמין כי כל שקל שאנו תורמים למטרה הנעלה הזו יציל חיי אדם". חברת "סגמנט – טכנולוגיות מידע" הינה חברה בינלאומית ומהחברות המובילות בתחום מערכות B2B ופורטלי הספקים.

כמו כן, יעלו שחקני הקבוצות והשופטים עם חולצות ייחודיות הנושאות את הכיתוב "דמיינו… עולם ללא סרטן", השחקנים והשופטים יחזיקו שלט הנושא את הכיתוב "הקרן לחקר הסרטן בישראל למען עולם ללא סרטן", הכרוז יישא דברים וסרטון שהופק במיוחד לפעילות זו ישולב במסכי האצטדיון כחלק מהטקס. כמו כן, במהלך השידור יעלה באנר הקורא לתרום לקרן לחקרן הסרטן בישראל.

שמעון בוסקילה: "זה כבוד גדול בשבילי לקחת חלק בפרויקט כל כך משמעותי וחשוב".

דידי הררי: "אני רואה בפעילות המנהלת דבר נפלא שחושף, תומך ומשתף את השחקנים והקהל בפעילות התנדבותית אשר תורמת לחברה בישראל. הקרן לחקר הסרטן חשובה מאוד בניסיון לתמוך ברופאים ובמדענים הישראלים שמפתחים תרופות לסרטן. כשפנו אליי מהמנהלת נרתמתי בשמחה ואני שמח על התוצאה. כן ירבו".

כולנו כאחד קוראים לכם להכנס לאתר הקרן לחקר הסרטן בישראל ולתרום כמיטב יכולתכם למען עתיד טוב יותר.

הוסיפו תגובה