קרב צמרת בין מכבי פ"ת לרמה"ש

המחזור התשיעי בלאומית יצא הערב (חמישי) לדרך, ראשל"צ וקטמון ינסו להיצמד למוליכה

המחזור התשיעי בלאומית יפתח הערב, עם שלושה משחקים שיערכו במקביל, והוא יושלם מחר עם החמישה הנוספים, שיתקיימו גם כן באותה השעה. במוקד משחקי הערב, המוליכה מכבי פתח תקווה תארח באצטדיון המושבה את הפועל ניר רמת השרון, במטרה לשמור על ראשות הטבלה. האורחים לא צפויים לעשות למלאבסים חיים קלים, שכן למעט המעידה שלהם במחזור האחרון, שקטעה להם רצף של חמישה נצחונות, הם מציגים פתיחת עונה מרשימה למדי וממוקמים בצמרת. קרב מסקרן צפוי באם המושבות.

מי שיארבו לפתח תקוואים במקרה של תוצאה לא טובה שלהם, אלו הפועל ראשון לציון והפועל קטמון ירושלים, שממוקמות מתחתיהם ורוצות להיצמד, ובמקרה של הכתומים – אולי אפילו לתפוס את מקומם. הקבוצה מעיר היין תארח באצטדיון הברפלד את בית"ר תל אביב בת ים ותרצה לעשות את שלה, בדרך לניצחון שלישי ברציפות. האדומים מהבירה יתארחו אצל הפועל עירוני אשקלון, כאשר שתי הקבוצות נמצאות בתקופה נהדרת ומעניין יהיה לראות האם הקטמונים ימשיכו לאיים על הצמרת, או שמא הדרומיים ימשיכו במסע ההיחלצות שלהם מהתחתית, לאחר שפתחו את העונה במינוס של תשע נקודות.

מחר, במסגרת משחקי ההשלמה של המחזור, הקבוצה אולי הכי חמה בליגה, הפועל אום אל פאחם, תארח את מכבי אחי נצרת. המארחים סופרים כבר חמישה נצחונות רצופים ונראים פשוט נהדר. הירוקים לעומת זאת, לא מצליחים לשמור על יציבות ומוצאים את עצמם במרכז הטבלה. האדומים יודעים שניצחון יעזור להם להפוך לחלק משמעותי ממאבקי הצמרת ואילו האורחים מבינים שהפסד עלול לגרור אותם אל התחתית. במקביל, הפועל פתח תקווה תצא למשחק חוץ אצל הפועל נוף הגליל. המלאבסים חזרו למסלול הנצחונות בשבוע שעבר והם יקוו להמשיך במומנטום החיובי, כדי להישאר בצמרת ואולי אפילו להתקרב מעט אל הפיסגה. המארחים מנגד, לאחר שבעונה הקודמת היו חלק ממאבקי העליה עד לרגע האחרון, מחזיקים במאזן עם שני נצחונות בלבד עד כה והם ינסו להתעורר ולחזור להציג יכולת מרשימה, כדי להתקדם במעלה הטבלה.

עוד באותה השעה, בני סכנין תארח את הפועל רמת גן אסי באצטדיון דוחא. במחזור האחרון המארחים הצליחו לשבור רצף של שלושה הפסדים ויצאו עם שלוש נקודות שהרחיקו אותם מעט מן התחתית. כעת, לאחר שגם עשתה שינוי בעמדת המאמן, תנסה היורדת מליגת הבורסה לניירות ערך לעמוד בציפיות שלה מעצמה ולטפס לכיוון הצמרת. בשני המשחקים הנוספים שיתקיימו מחר, מ.ס. כפר קאסם, שכבשה חמישייה במשחק האחרון שלה, תנסה להמשיך ביכולת הזו כשתארח את נועלת הטבלה, הפועל עפולה, והפועל עכו תארח את מי שספגה את החמישייה הזאת – הפועל בני לוד רכבת.

צילום: מחלקת המדיה של מכבי עירוני פתח תקווה

הוסיפו תגובה