הושלם המחזור השמיני בלאומית

מכבי פ"ת נותרה בפיסגה, ראשל"צ שניה וקטמון שלישית. סכנין קטעה את רצף ההפסדים

היום נחתם המחזור השמיני בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר נערכו במקביל. אתמול הוציאו אותו לדרך שלושה נוספים, שהתקיימו גם כן באותה השעה. במוקד משחקי חמישי, המוליכה מכבי פתח תקווה יצאה למשחק חוץ מול נועלת הטבלה, הפועל עפולה. בדקה ה-53 אלי בבייב ספג כרטיס צהוב שני, הורחק והשאיר את המלאבסים בעשרה שחקנים. למרות זאת, הם הצליחו לכבוש בדקה ה-67 את השער היחיד במשחק מרגלו של תאי בריבו, ניצחו וישארו שבוע נוסף לפחות בראש הטבלה. עוד באותה השעה, מ.ס. כפר קאסם חגגה בחוץ מול הפועל בני לוד רכבת עם חמישייה ובית"ר תל אביב בת ים והפועל נוף הגליל סיימו את המפגש ביניהן ללא שערים.

היום, הפועל ראשון לציון יצאה למשחק חוץ מול הפועל רמת גן אסי. כבר לאחר חמש דקות של משחק, אנס דאבור הגביה כדור אל הרחבה ועדן דהן התמקם טוב כדי לנגוח אותו פנימה ולהעלות את האורחים ליתרון. הקבוצה מעיר היין הצליחה לשמור על התוצאה עד לסיום ובכך ניצחה ונשארה צמודה למוליכה.

במקביל, הפועל ניר רמת השרון והפועל קטמון ירושלים נפגשו לקרב ראש בראש באצטדיון גרונדמן. בדקה ה-33 סהר בנבנישתי הכניס כדור נהדר לרוי מליקה, שמקרוב כבש את שער היתרון של האדומים מהבירה. בדקה ה-90 האורחים יצאו להתקפה מתפרצת, אותה סיים וויליאם אגאדה עם הכדור ברשת וחתם את הניצחון שלהם. ערב המחזור לשתי הקבוצות היה מאזן נקודות זהה וכעת, הירושלמיים פתחו פער ועלו למקום השלישי. מי שלא נתנה לקטמון לברוח זו הפועל אום אל פאחם, ששיחקה בחוץ מול הפועל עירוני אשקלון. בדקה ה-17 ריף מסיקה כבש את השער היחיד במשחק, העניק את הניצחון לאורחים והם במקום הרביעי רק בגלל הפרש שערים פחות טוב.

בשני המשחקים הנוספים שהתקיימו, גם סכנין וגם הפועל פתח תקווה הצליחו לקטוע רצף שלילי, כשהיורדת מליגת הבורסה לניירות ערך גברה בצורה דרמטית על מכבי אחי נצרת וניצחה לאחר שלושה הפסדים ואילו המלאבסים הרשימו מול הקהל הביתי, כשמצאו שלוש פעמים את הרשת של הפועל עכו וניצחו לראשונה מאז המחזור השלישי.

תמונה ראשית: מחלקת המדיה של מ.ס. כפר קאסם

הוסיפו תגובה