ב"ש עלתה למקום הראשון

הדרומיים עקפו את האלופה בזכות הפרש שערים טוב יותר. ניצחון למכבי חיפה

הערב נפתח המחזור השישי בליגה הבורסה לניירות ערך עם שלושה משחקים. המפגש שפתח אותו הביא את הפועל חדרה להתארח אצל האלופה, מכבי תל אביב, באצטדיון בלומפילד המחודש. במחצית הראשונה שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת וירדו בהפסקה אל חדרי ההלבשה בתוצאה מאופסת. בחלק השני של המשחק, הצהובים העלו הילוך במטרה להשיג ניצחון ביתי, אך עד לשריקת הסיום גם הם וגם האדומים לא השכילו לכבוש. אחרי שכבשו רביעייה במשחק הקודם, המארחים נעצרו הערב ואיבדו את מקומם בפיסגה להפועל באר שבע בגלל הפרש שערים פחות טוב משל הדרומיים. האורחים לעומת זאת, יכולים להיות מעודדים, שכן הם רשמו משחק רביעי ברציפות ללא הפסד.

כשעה לאחר פתיחת המשחק בבלומפילד, החל גם המפגש בין סקציה נס ציונה למכבי חיפה באצטדיון המושבה. גם במשחק הזה שתי הקבוצות לא מצאו את הרשת במחצית הראשונה, אך כאן הייתה קבוצה אחת שהתעוררה בחלק השני של המשחק וזו הייתה האורחת: זה התחיל כשמוחמד עוואד הכניס את הכדור לניקיטה רוקאביצה, החלוץ המשיך טוב פנימה והעלה את הירוקים ליתרון. בדקה ה-79 ארנסט מאבוקה פרץ טוב באגף ימין, העביר כדור רוחב, דולב חזיזה דחק מקרוב והכפיל את היתרון של קבוצתו. הכתומים לא הספיקו להתאושש וזה כבר הפך לתבוסה, כשעוואד פרץ טוב פנימה והוסיף לבישול שלו גם שער. בסיום, החיפאים רשמו משחק שני ברציפות בו הם כבשו שלישייה ונצמדו אל המקום הראשון בטבלה. הכתומים מנגד, נותרו עדיין ללא ניצחון העונה והם עם שני שערי זכות בלבד עד כה.
בשעה 20:30 החל המשחק האחרון לערב זה, בו הפועל חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את הפועל באר שבע. על סף הירידה למחצית, מיגל ויטור התרומם לכדור שהוגבה אל הרחבה, הוריד אותו עם הראש לכיוון המרכז ועדן שמיר בעט חזק מקרוב את שער היתרון של הדרומיים. שבע דקות מפתיחת החצי השני, בן שהר כבש גם הוא מקרוב והכפיל את היתרון של האורחים. בדקה ה-74 ניב זריהן בעט כדור שהוסט והגיע אל נייג'ל האסלביינק, שכבש את השער השלישי של קבוצתו במשחק וחתם את הניצחון שלהם בדרך למקום הראשון בטבלה על חשבונה של מכבי ת"א. מן העבר השני, האדומים מחיפה רשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.
צילום: מחלקת המדיה של הפועל באר שבע

הוסיפו תגובה