תיקו בין קטמון לר"ג, נצחונות לפ"ת וראשל"צ

מחזור 3 בלאומית: בזכות הפסד של לוד, המלאבסים והכתומים מעיר היין עלו לראש הטבלה

הערב נפתח המחזור השלישי בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר נערכו במקביל. הפועל בני לוד רכבת, שהייתה הקבוצה היחידה המושלמת ערב פתיחת המחזור, יצאה למשחק חוץ אצל הפועל ניר רמת השרון באצטדיון גרונדמן. תומר ששונקר היה הראשון לשים את הכדור ברשת, כשהעלה את המארחים ליתרון בדקה ה-38. במחצית השניה רמה"ש כבר הגדילה את היתרון, כשבדקה ה-76 גל צרויה סחט פנדל, ניגש לבעוט אותו בעצמו ודייק מהנקודה הלבנה. בדקה ה-86 היה נדמה שהאורחים בדרך לחזור למשחק, לאחר שצימקו את התוצאה עם שער של מוחמד אזברגה, אך לא חלפו יותר משתי דקות נוספות וטל יגודייב נעץ את השער שקבע את תוצאת המשחק ברשת של לוד.

מי שניצלה את המעידה של לוד כדי לטפס לפיסגה זו הפועל פתח תקווה, שיצאה למשחק חוץ מול הפועל עירוני אשקלון. תשע דקות בלבד מהפתיחה אמאדו סוקונה העלה את המלאבסים ליתרון, עם בעיטה שטוחה ומדויקת מתוך הרחבה. בדקה ה-55 הדרומיים הצליחו לחזור למשחק עם שער של אוראל חורב, אך דקה בלבד לאחר מכן בר איבגי פרץ באגף שמאל ושלח כדור קשתי היישר לתוך הרשת, בדרך להחזרת היתרון לאורחים. שבע דקות נוספות חלפו ועומר בוארון המצוין הוסיף שער משלו וקבע ניצחון ושלוש נקודות לפ"ת. מי שעוד ניצלה את המעידה של מוליכת הטבלה, זו הפועל ראשון לציון, שיצאה למשחק חוץ מול מ.ס. כפר קאסם. שער בודד של גיל יצחק, שחזר אל הקבוצה בה כיכב בעונה שעברה, הספיק לאורחים כדי לחזור עם שלוש נקודות ולהיצמד גם כן לפיסגה.

עוד באותה השעה, הפועל קטמון ירושלים אירחה את הפועל רמת גן אסי. המשחק לא נפתח טוב מבחינתם של האדומים מהבירה, כששער עצמי של אווקה אשטה בדקה ה-20 העניק יתרון לאורדונים. בדקה ה-38 מצבם אף החמיר, לאחר ששחקני ההגנה שלהם איבדו כדור והמתפרצת של האורחים הסתיימה עם שער נוסף לזכותם, הפעם הכובש היה ג'וד נורו. המארחים הצליחו להתעשת עוד לפני הירידה למשחק, כאשר וויליאם אגאדה הצליח לצמק את התוצאה בדקה ה-41. אל החלק השני של המשחק קטמון עלתה נחושה יותר ובדקה ה-72 שער יפה של הראל שלום, מבעיטה חזקה ושטוחה על סף הרחבה, הצליח להחזיר אותם למשחק ולקבוע חלוקת נקודות בסיום. במפגש הנוסף שהתקיים הערב, הפועל עפולה ומכבי אחי נצרת נפרדו בתיקו.

צילום: מחלקת המדיה של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה