פרויקט "זמן מגרש – חווית כדורגל עם מפעל הפיס" יוצא לדרך לעונתו השניה

מנהלת הליגות ומפעל הפיס יקיימו זו העונה השניה ברציפות את הפרויקט, שזכה להצלחה רבה

במסגרת המיזם, ישתתפו ילדים ובני נוער מקרב רשויות מרחבי הארץ, בעיקר מהפריפריה, כצופים במשחקי כדורגל של אחת מקבוצות ליגת הבורסה לניירות ערך הבאות: מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע ומכבי נתניה במהלך 2019. הילדים מגיעים למשחקים בהסעות מטעם המנהלת, בצירוף מלווים אחראים מטעם הרשות המקומית. כל משתתף מקבל כרטיס כניסה למשחק, חולצה ממותגת אותה הוא לובש עליו, כריך ושתיה.

מדי מחזור משחקים מתארחים באצטדיונים כ- 400 ילדים מעד 10 רשויות שונות, ובסך הכל ישתתפו בחלקו הראשון של הפרוייקט 13,200 ילדים מכל רחבי המדינה, חלקם צופים במשחק כדורגל לראשונה בחייהם. בעונה הקודמת באחד המשחקים בסמי עופר אף עלו עם השחקנים 25 ילדים מהיישוב שלומי שבצפון לחווייה שתיארו שלא ישכחו כל חייהם.

צילום: עודד קרני

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: "אנחנו שמחים לראות את הילדים במגרש ונרגשים מכמות הנרשמים לפרויקט. המטרה של הפרוייקט היא להעניק לכל ילדי הפריפריה את ההזדמנות ליהנות מחוויית כדורגל ישראלי מלאה. לאור ההיענות המרשימה נפעל להרחיב את הפעילות גם לשנים הבאות".

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון: "גאווה גדולה לראות את מאות הילדים המצטרפים לעשרות אלפים מהפריפריה הגאוגרפית והחברתית של ישראל, שבזכות הפרויקט הזה 'זמן מגרש', זוכים לחוויית השתתפות וצפייה במשחקים של הקבוצות האהובות עליהם בליגת הבורסה לניירות ערך.  בשם מנהלת הליגות, המועדונים, ובשם כל הילדים שנהנו וייהנו מהחוויה הזו, אני מבקש להודות למפעל הפיס על היוזמה המבורכת מעומק ליבי".

צילום: שלומי גבאי

הוסיפו תגובה