לקראת אלוף האלופים

פאנזון, פעילות מחצית, "המשפחה עולה למגרש" ועוד - כל מה שצפוי להיות במשחק בשבת, בכתבה

מכבי תל אביב ובני יהודה תל אביב תיפגשנה ביום שבת באצטדיון המושבה לקרב על תואר אלוף האלופים.

(לרכישת כרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב לחצו כאן)

(לרכישת כרטיסים לאוהדי בני יהודה תל אביב לחצו כאן)

המשחק כידוע מפגיש את אלופת המדינה ומחזיקת גביע המדינה, כאשר אחת מביניהן תצא ממנו עם התואר הראשון לעונה.

מכבי תל אביב זכתה בתואר האליפות לאחר עונה בה שלטה ללא עוררין והובילה את הטבלה לאורך רוב שלביה, כאשר היא סיימה אותה עם הפסד בודד במאזנה. דור מיכה, שסיפק עונה מרשימה במיוחד, סיים עם תואר שחקן העונה והיה אחד השחקנים הבולטים באליפות של הצהובים. האלופה צירפה לשורותיה במהלך הקיץ את אנדריאס יאניוטיס וניק בלקמן.

מן העבר השני מגיעה מחזיקת גביע המדינה, בני יהודה תל אביב. הדרך של הכתומים לתואר עברה דרך ניצחון על בית"ר נורדיה ירושלים בסיבוב ח', הפועל נוף הגליל בשלב שמינית הגמר, הפועל עפולה ברבע הגמר, היריבה העירונית וזו שתפגוש באלוף האלופים, מכבי תל אביב, בחצי הגמר וניצחון דרמטי בדו קרב פנדלים מול מכבי נתניה בגמר. גם בליגה הם סיפקו עונה טובה וסיימו במקום החמישי. מחזיקת הגביע צירפה לשורותיה במהלך הקיץ את: מוחמד גדיר, עמית זנטי, איתן וולבלום, דור כוכב, אורי צעדון, אמיר רוסתום ואריאל לזמי.

האוהדים אשר יגיעו למשחק בין השתיים מוזמנים להקדים הגעתם ולהנות ממתחמי אוהדים מהנים, אשר מתאימים לכל המשפחה. סביב האצטדיון יהיו שני מתחמים, אחד לכל קבוצה, אשר יפתחו מ-18:30 והכניסה אליהם תהיה חופשית. המתחם של אוהדי מכבי תל אביב ימוקם באיזור הצפון-מזרחי של האצטדיון ואילו זה של אוהדי בני יהודה תל אביב ליד שער 5.

בנוסף, לאחר שמספר רב של אוהדים שלחו סיפורים מרגשים ומעניינים, ארבעה מהם אשר נבחרו ישתתפו בפעילות המחצית. לצד השתתפותם, זכו הארבעה בכרטיס זוגי למשחק ובמתנה מחנות הקבוצה אותה הם אוהדים. אתגר המחצית של אלוף האלופים יכלול תחרות קליעה למטרה עם הרגל, כאשר המתמודד שישיג את מירב הנקודות יזכה במתנה מחנות המועדון. המתמודדים יצטרכו לפגוע במרכז המטרה (בצבע האדום) ופגיעה כזו תהיה שווה 50 נקודות (הכי הרבה במשחק), שאר הנקודות יורדות כפי שרואים על מעגלי המטרה. כל משתתף יקבל שתי הזדמנויות.

כמו כן, קמפיין "המשפחה עולה על המגרש" יחנך במשחק "אלוף האלופים". מנהלת הליגות לכדורגל הגדירה כמטרה מרכזית העונה למלא את האצטדיונים במשפחות. בכדי לקדם מהלך זה, הוכן קמפיין שיעלה בשלל אמצעי תקשורת באמצעות משרד הפרסום "גיתם" תחת הכותרת: "המשפחה עולה על המגרש", כולל בפלטפורמות סושיאל ובמסך הגדול. הפעילות של המנהלת, יחד עם היזמות של קבוצות הליגה דוגמת הפועל קריית שמונה המציעה מינויים לילדים, נשים, נוער, חיילים וסטודנטים ב – 100 ש"ח ובית"ר ירושלים, המציעה החזר כספי של 30% על המנוי במקרה שהקבוצה לא תעפיל למפעל אירופי, מראה כי גם בעלי המועדונים נרתמים לקמפיין זה.

יו"ר המנהלת, ארז כלפון: "שמנו העונה את המטרה להחזיר את המשפחות למגרשים. לכן אנו פועלים יחד עם המועדונים להסרת מכשולים וחסמים שהפחיתו את יכולת ההגעה של המשפחות למגרשים. בעונה הקרובה יותר משחקים ישוחקו בשעות בהן משפחות יכולות להגיע למגרשים, המועדונים מציעים מינויים במחירים נוחים ולא פחות חשוב, הכדורגל הישראלי של היום הוא הרבה פחות אלים מאשר בעבר – כך מראים הנתונים שהוצגו על ידי המשטרה. קמפיין זה, שנערך ערב תחילת העונה ביחד עם המועדונים, לצד המתקנים החדשים אליהם יצטרף העונה בלומפילד המשודרג, יאפשר ליותר ילדים ויותר משפחות להנות מבידור משפחתי משובח".

הוסיפו תגובה