נס ציונה וכפ"ס עלו

הכתומים והירוקים ישחקו בעונה הבאה בליגת העל לאחר דרמה גדולה במחזור הסיום

הערב הסתיימה באופן רשמי העונה בליגה הלאומית עם ארבעת משחקי המחזור האחרון של הפלייאוף העליון ובכך גם נקבעו שתי העולות לליגת ג'פניקה. את הערב פתחו סקציה נס ציונה והפועל כפר סבא כשהן בשני המקומות הראשונים, כאשר הפועל נצרת עילית קיוותה למעידה שלהם על מנת להתברג באחד מהמקומות הללו במקומן. בהתחלה היה נראה שזה הולך לכיוון הזה, כאשר הירוקים נקלעו לפיגור כפול כשבתוך שש דקות בלבד, החל מהדקה ה-23, דני גרופר וגל קעטבי כבשו לזכות הפועל עפולה. האורחים לא התרגשו ושמונה דקות מפתיחת המחצית השנייה יצאו להתקפה שהסתיימה בשער עצמי של ערן אזרד, שצימק את התוצאה. בדקה ה-74 בנג'מין קוקו קיבל כדור בתוך הרחבה וכבש שער שוויון חשוב. הדרמה הגיעה דווקא מהמגרש ברמלה: שלוש דקות לסיום הזמן החוקי, אוהד רבינוביץ' כבש לאחר הגבהה של גיא דיין והעלה את הפועל נצרת עילית ליתרון, כשהיא יודעת שבמצב הזה היא עולה על חשבון כפ"ס. הקבוצה מהשרון המשיכה ללחוץ במטרה להשלים מהפך מדהים ועמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-98, הוא הגיע. מי אם לא הקפטן עומר פדידה, שכבש את השלישי של קבוצתו במשחק וקבע עליית ליגה דרמטית, כזו שלא נראתה זמן רב.

במקביל, נס ציונה, שלא הזדקקה להרבה על מנת להבטיח את העלייה, עשתה את שלה כשסיימה בתיקו מול הפועל רמת גן אסי. בהתחלה זה היה נראה מעט מלחיץ עבורם, כאשר נקלעו לפיגור בדקה ה-48 משער של צ'קומה אוגו, אך שש דקות בלבד לאחר מכן רז שטיין המצוין איזן את התוצאה. בסיום, הכתומים השלימו עליית ליגה שנייה ברציפות, בדיוק כפי שעשתה הפועל חדרה בעונה שעברה.

במשחק הרביעי, שלא השפיע על זהות העולות, הפועל עירוני אשקלון הביסה בביתה את הפועל קטמון ירושלים, לאחר שמחקה יתרון מוקדם של הראל שלום.

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון, בירך את מועדוני הכדורגל סקציה נס ציונה והפועל כפ"ס על העפלתן הערב לליגת ג'פניקה ואמר: "פעם נוספת חזינו בהתפעלות בדרמה שהסתיימה רק עם שריקת הסיום, בליגה שהשנה הפכה לישראלית יותר ופתוחה יותר לקהלים של משפחות, שהגיעו להנות מכדורגל של שחקנים ישראלים וצעירים. אני בטוח כי הרמה והעניין המוצגים במשחקי הליגה הלאומית, לצד הרפורמה שהנהגנו, ימשיכו לספק לאוהדים ולצופים כדורגל ישראלי במיטבו. כל המשחקים, גם בליגה הלאומית וגם בליגת ג'פניקה, הוכיחו כי הקבוצות משחקות עד הדקה האחרונה, בספורטיביות ובהגינות. אני גאה בקבוצות ובשחקנים על התצוגה הספורטיבית הזאת. ברכות לעולות המצטרפות לעונת המשחקים הבאה בליגת ג'פניקה. אני מאחל להן הצלחה רבה".

הוסיפו תגובה