קמפיין "זמן מגרש" הושק הערב באופן רשמי

כ-900 ילדים, ביניהם גם מיישובי עוטף עזה, הגיעו למשחק בין מכבי חיפה להפועל ב"ש במסגרת המיזם

כ-900 ילדים מצפון הארץ ומישובי עוטף עזה, שהוזמנו לקחת הפסקה מאירועי הימים האחרונים, הגיעו לחנוכת פרויקט 'זמן מגרש' באיצטדיון סמי עופר למשחק הליגה בין מכבי חיפה להפועל ב"ש ובמעמד הנהלת הפיס ומנהלת הליגות. יו"ר מפעל הפיס, מר אביגדור יצחקי ויו"ר מנהלת הליגות מר ארז כלפון, קיבלו את הילדים ואירחו אותם ביציע. "זמן מגרש" הוא מיזם משותף של מפעל הפיס ומנהלת הליגות לכדורגל, שמטרתו היא להנגיש את חווית הכדורגל לילדים מיישובי הפריפריה החברתית והגיאוגרפית ולהעניק להם חוויית משחק ברמה הגבוהה ביותר. עד כה נרשמו לפרויקט למעלה מ 21,000 ילדים מכ- 120 רשויות מקומיות. כל אחד מאותם ילדים המשתתף בחוויה מקבל בנוסף להסעה המאורגנת למגרש מהיישוב וכרטיס כניסה למשחק גם כריך, שתייה וחולצה במידת הילד, אשר תישאר בחזקתו כמזכרת.

יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי: "אנחנו שמחים לראות את הילדים במגרש ונרגשים מכמות הנרשמים לפרויקט. המטרה של הפרוייקט היא להעניק לכל ילדי הפריפריה את ההזדמנות ליהנות מחוויית כדורגל ישראלי מלאה. לאור ההיענות המרשימה נפעל להרחיב את הפעילות גם לשנים הבאות".

יו"ר מנהלת הליגות, ארז כלפון: "גאווה גדולה לראות את מאות הילדים המצטרפים לעשרות אלפים מהפריפריה הגאוגרפית והחברתית של ישראל, שבזכות הפרויקט הזה 'זמן מגרש', זוכים לחווית השתתפות וצפייה במשחקים של הקבוצות האהובות עליהם בליגת העל. בשם מנהלת הליגות, המועדונים, ובשם כל הילדים שנהנו וייהנו מהחוויה הזו, אני מבקש להודות למפעל הפיס על היוזמה המבורכת מעומק ליבי".

הוסיפו תגובה