מכבי חיפה תנסה לשמור על המקום השני

הירוקים יארחו במשחק המרכזי את ב"ש, שמצידה תנסה לחזור למקום שמוביל לאירופה. קרבות תחתית מכריעים בשבת

מחר יצאו לדרך המחזור ה-32 בפלייאוף התחתון וה-33 בעליון של ליגת ג'פניקה. המפגש אשר יפתח את יום המשחקים יביא את הפועל חדרה להתארח אצל מכבי נתניה. לפני שני מחזורים הקבוצות נפגשו וזה הסתיים בניצחון של הצהובים, כשהמאזן העונתי ביניהן (כולל גביע המדינה) מצביע גם הוא על שליטה של היהלומים והאדומים יחפשו ניצחון בכורה מולם העונה. השחקנים של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה מצידם ירצו להמשיך במומנטום החיובי במטרה לרשום ניצחון שלישי ברציפות, על מנת להישאר במקום שמוביל לאירופה בסיום העונה.

בשעה 20:30 יצאו לדרך כל משחקי הפלייאוף התחתון במקביל. במוקד, בית"ר ירושלים תארח באצטדיון טדי את מ.ס.ע אשדוד. בצד של המארחת מהבירה, מדובר במשחק משמעותי מכיוון שיהיה זה האחרון של יוסי בניון במדיה, לפני שיעבור לתפקיד מחוץ לכר הדשא. את האורחים מעניינים דברים אחרים, שכן הם יודעים שמבחינתם שום תוצאה מלבד ניצחון לא באה בחשבון. אחרי שעשו צעד חשוב במחזור האחרון, הדרומיים ינסו לרשום ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, על מנת אולי לנצל מעידה של הקבוצות שמעליהם ולעלות מעל הקו האדום. מי שינסו להימנע ממעידה כזו, הן מכבי פתח תקווה והפועל קריית שמונה. המלאבסים ינסו לעצור רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון מול הפועל חיפה בחוץ ולשמור את ההישארות שלהם בליגה תלויה בהם. הצפוניים במצב דומה, הם עם נקודה אחת בלבד יותר מלפ"ת וגם במקרה שלהם, אם יפסידו להפועל רעננה בביתם הם עלולים למצוא את עצמם קרובים מאוד לאיזור הסכנה. במשחק הנוסף, הפועל תל אביב תארח באצטדיון המושבה את בני סכנין, כאשר למארחים סיכוי תיאורטי למצוא את עצמם בסכנת ירידה ולאורחים סיכוי כזה להישארות, אך צריך לקרות משהו יוצא דופן על מנת שאחד מהתסריטים הללו יתממש.

ביום ראשון המחזור ה-33 בפלייאוף העליון ימשיך עם המשחק בין מכבי תל אביב לבני יהודה תל אביב באצטדיון נתניה. גם שתי הקבוצות הללו נפגשו לפני שני מחזורים, אז זה הסתיים בניצחון של הצהובים, לאחר שבמפגש שהיה ביניהן לפני כן, הצליחו הכתומים להדיח אותם משלב חצי גמר גביע המדינה. כעת, הן מגיעות כל אחת עם המטרה שלה: המארחים ירצו להישאר בלי מנוצחים בליגה, מטרה אשר שמו לעצמם ועד כה הם עומדים בה יפה מאוד ממחזור למחזור ואילו האורחים ירצו לשמור את עצמם חלק מהמאבק על כרטיס לאירופה ויודעים כי זאת אחת ההזדמנויות האחרונות שלהם להתקרב לאיזור בטבלה שמוביל לשם.

ביום שני המחזור ינעל עם המשחק המרכזי בין מכבי חיפה להפועל באר שבע באצטדיון סמי עופר. בשבוע האחרון הצליחו הירוקים לשמור על המקום השני אך יודעים שגם הדרומיים וגם מכבי נתניה ובני יהודה פוזלות לעברו ומכיוון שהם תלויים אך ורק בעצמם כדי להבטיח את המקום באירופה, אסור להם למעוד. האדומים מנגד, יגיעו אחרי שני הפסדים ביתיים רצופים, אחד מהם נגד הירוקים, וינסו לעצור את המומנטום השלילי כדי לשמור על מקומם במאבק על אחד ממקומות 2-3, בוודאי כשמדובר במפגש עם יריבה ישירה על המטרה הזו.

הוסיפו תגובה