מרמורק עלתה למקום העשירי

ניצחון נוסף לרחובותיים, עפולה פספסה הזדמנות לתפוס את המקום השני

היום נפתח המחזור ה-32 בליגה הלאומית עם חמישה משחקים שנערכו במקביל. במוקד, הפועל עפולה יצאה למשחק חוץ אצל הפועל עירוני אשקלון במטרה לתפוס את המקום השני על חשבונה של סקציה נס ציונה. לאחר מספר החמצות, בדקה ה-72 אליאור משעלי העלה את הדרומיים ליתרון. משעלי לא הסתפק בזה ועל סף סיום המשחק הכפיל את היתרון וקבע ניצחון של המארחת. הצפוניים פספסו את ההזדמנות שלהם ויקוו לתוצאות טובות מבחינתם במשחקי ההשלמה ביום שני כדי להישאר עדיין חלק מהמאבק על הכרטיס לליגת ג'פניקה.

עוד באותה השעה, הלפני אחרונה בטבלה, הפועל בני לוד רכבת, אירחה את הפועל ראשון לציון. כבר לאחר ארבע דקות של משחק ג'וף גאירה כבש לזכות המארחים והעלה אותם ליתרון. תשע דקות נוספות חלפו ומעוז סמיה הכפיל את היתרון, לאחר בישול של בן בן יאיר. הקצב הנפלא נמשך, בדקה ה-19 דולב בלולו החזיר את הכתומים למשחק ונתן להם תקווה, אך לוד הייתה נחושה יותר ועם שער של מורד אבו ענזה בדקה ה-70 ואחד נוסף של רז שביט שבע דקות לאחר מכן, סגרה את הסיפור ולקחה את שלוש הנקודות החשובות. בעקבות התוצאה, המארחת עלתה מעל הקו האדום ואילו הקבוצה מעיר היין ירדה מתחתיו ונמצאת כעת בסכנת ירידה.  

מי שעשתה גם כן צעד חשוב היום במסגרת מאבקי התחתית היא הפועל מרמורק רחובות, שאירחה את הפועל איכסל עמאד. בדקה ה-81 יהב אפריאט כבש שער יקר מאוד עבורם ועל סף סיום המשחק רז יצחק חתם את הניצחון שהעניק להם שלוש נקודות, העלה אותם עד למקום העשירי והרחיק אותם מאיזור הסכנה. האורחת לעומת זאת, המשיכה להסתבך במקום האחרון בטבלה.

יתר התוצאות לפניכם:

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל מרמורק רחובות

הוסיפו תגובה