פ"ת ניצחה את כפ"ס

המלאבסים התרחקו מהקו האדום, הירוקים עלולים לאבד את המקום השני. נס ציונה עלתה למקום השלישי

היום יצא לדרך המחזור ה-27 בליגה הלאומית עם חמישה משחקים אשר נערכו במקביל. במוקד, הפועל כפר סבא ניסתה לשמור על המקום השני כשיצאה למשחק חוץ מול הפועל פתח תקווה, שמצידה רצתה להישאר מעל הקו האדום ואולי אף להתרחק ממנו. בדקה ה-36 אמאדו סוקונה קידם את המלאבסים אל עבר המטרה שלהם כאשר העלה אותם ליתרון. על סף סיום המשחק שגיא דרור הכפיל וחתם ניצחון חשוב של הכחולים. בעקבות ההפסד, הירוקים עלולים לאבד את מקומם בסיום המחזור.

קבוצה נוספת שיש לה שאיפות בצמרת זו הפועל עפולה, ששיחקה גם כן בחוץ, מול בית"ר תל אביב רמלה. המארחים ניפצו את התקוות של הצפוניים בתוך חמש דקות בלבד, כאשר עומר בוארון העלה אותם ליתרון בדקה ה-14 ואנס מחמיד הכפיל בדקה ה-19. בדקה ה-63 דני גרופר צימק ונתן לאורחים תחושה שהם יכולים לחזור לחזור, אך גיא בדש כבש בדקה ה-75 וחתם את תוצאת המשחק. בעקבות הניצחון הבית"רים הצליחו להיצמד לעפולאים בטבלה.

עוד באותה השעה, הפועל ראשון לציון ניסתה לעשות צעד לכיוון השמיניה הראשונה לקראת חלוקה הליגה, כשאירחה באצטדיון הברפלד את סקציה נס ציונה מהצמרת. דקה מפתיחת המחצית השנייה, רז שטיין כבש מהנקודה הלבנה את השער היחיד במשחק, שהעניק לאורחים שלוש נקודות והעלה אותם למקום השלישי.

יתר התוצאות לפניכם:

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל פתח תקווה

הוסיפו תגובה