ניצחון חוץ רביעי ברציפות למרמורק

הרחובותיים הביסו את קטמון בביתה. המשחק בין בית"ר ת"א לפ"ת הופסק

היום נפתח המחזור ה-23 בליגה הלאומית עם חמישה מפגשים אשר נערכו במקביל. אירוע חריג נרשם במשחק בין בית"ר תל אביב רמלה להפועל פתח תקווה, כאשר אבנים הושלכו אל עבר יציע אוהדי פ"ת והם בתוגבה פרצו אל כר הדשא על מנת לברוח מהן. בעקבות כך, שופט המשחק הפסיק אותו והחליט על אי חידושו. המנהלת רואה את האירוע בחומרה רבה וכל עוד לא יובטח ביטחון האוהדים על ידי העירייה והקבוצה, נפעל שלא ישחקו באצטדיון.

באותה שעה, הפועל קטמון ירושלים אירחה את הפועל מרמורק רחובות באצטדיון טדי. השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-73 כאשר ג'וד נורו העלה את האורחים ליתרון. מאותו רגע המפגש הפך להצגה של הרחובותיים, ששבע דקות בלבד לאחר מכן הכפילו את התוצאה, הפעם הכובש היה רז יצחק. בתוך תוספת הזמן ליאל כהן סגר את הסיפור ועזר לאורחים להשלים ניצחון חוץ רביעי ברציפות, אשר מנע מהאדומים מהבירה להיצמד לפסגה.

במקביל, הפועל עירוני אשקלון אירחה את סקציה נס ציונה לקרב צמרת מסקרן. חמש דקות לסיום המחצית הראשונה עידו אקסברד הותיק העניק יתרון לכתומים. אל החלק השני של המשחק המארחים יצאו טוב יותר והצליחו לבצע מהפך: בדקה ה-50 סוטוריס ניניס ניצל כדור עונשין מ-11 מטר שנשרק לטובת קבוצתו כדי לאזן את התוצאה ובדקה ה-60 עוז פרץ הפך עם שער משלו, בזכות בישול נפלא של אסי גומה. האורחים לא התרגשו והצליחו לקבוע חלוקת נקודות על סף סיום הזמן החוקי של המשחק, עם שער של ניר שרון.

יתר התוצאות לפניכם:

הוסיפו תגובה