מחצית עם חמישה שערים הספיקה לניצחון של מכבי חיפה

חלק ראשון בקצב נהדר סיפק שערים ומצבים רבים וצמד של עוואד, בתוספת שער של רוקאביצה, הביאו את הנקודות לירוקים

הערב הושלם המחזור ה-21 בליגת ג'פניקה עם המשחק המרכזי, בו מכבי חיפה אירחה באצטדיון סמי עופר את הפועל תל אביב. הירוקים מצידם רצו להמשיך לבסס את עצמם בין שש הראשונות לקראת חלוקת הליגה ואילו האדומים חיפשו להשיג נקודות חשובות לתחתית על מנת להתרחק עוד קצת מאיזור הקו האדום.

לא עברו יותר משבע דקות של משחק ומוחמד עוואד כבש את שערו השלישי נגד הפועל ת"א העונה, לאחר שארנסט מאבוקה הגביה כדור טוב לרחבה והוא נגח אותו טוב פנימה. עוד 12 דקות חלפו והמארחים כבר הכפילו עם שער דומה לראשון, כאשר הפעם בתפקיד המבשל היה זה סינטיהו סלליך והנוגח – ניקיטה רוקאביצה. הקצב הטוב המשיך והאורחים הצליחו לחזור למשחק: קלאודמיר פריירה הגביה לתוך הרחבה כדור שלא הורחק טוב על ידי הגנת החיפאים והגיע אל אדי גוטליב, הבלם לא התבלבל ושלח אותו עם בעיטה חזקה לרשת של גיא חיימוב. שער ראשון שחיפה סופגת מאז המחזור ה-17, בו גברו 1-2 על מכבי פתח תקווה. למרות השער המצמק, המארחים לא התרגשו והגדילו שוב את היתרון, בדרך לפעם ראשונה העונה עם שלושה שערים במשחק. הכובש היה עוואד, שהשלים צמד. הקצב המטורף בחלק הראשון של המשחק לא נרגע ורמזי ספורי שלח בדקה ה-38 בעיטה לא חזקה, אך מסובבת היטב, לפינת השער של חיימוב והוריד את הקבוצות לחדרי הלבשה עם חמישה שערים במחצית עם הכי הרבה כיבושים בליגה העונה, ביחד עם זו שהייתה במשחק בין הפועל חיפה להפועל באר שבע.

בשונה מהמשחק ההוא, שהיה גם כן בסמי עופר והסתיים בסופו של דבר בתוצאה 4-4, במפגש הזה הקצב בחצי השני ירד מעט ושתי הקבוצות לא השכילו לכבוש שערים נוספים. בסופו של דבר, החיפאים יצאו עם שלוש הנקודות ותפסו את המקום השני לראשונה מאז עונת 12/13. בנוסף, זהו ניצחון חמישי רצוף שלהם בכל המסגרות על התל אביביים, שמצידם לא הצליחו לגבור על הירוקים מהכרמל בעשרת המפגשים האחרונים ביניהם.

צילומים: רמי כהן שמאלי, אתר "ישראל ספורט"

הוסיפו תגובה