תיקו בין ב"ש לנתניה, ניצחון לבית"ר

המחזור ה-21 יצא לדרך: חלוקת נקודות גם בין פ"ת לרעננה, שלוש נקודות לחדרה באשדוד

היום נפתח המחזור ה-21 בליגת ג'פניקה כאשר שוחקו ארבעה משחקים במהלכו. שני מפגשים הוציאו אותו לדרך בשעה 16:00, באחד מהם מכבי פתח תקווה אירחה באצטדיון המושבה את הפועל רעננה. רגע לפני הירידה להפסקה, עיסא סיסוקו הצליח להעלות את המלאבסים ליתרון, אחרי בישול של לידור כהן. במחצית השנייה האורחים חזרו למשחק בזכות שער של יוג'ין אנסה, השלישי שלו בשני משחקים במדים של האדומים מהשרון. עד לסיום, שתי הקבוצות לא הצליחו להגיע להכרעה וחילקו ביניהן את הנקודות. הרענניים חיברו לראשונה העונה חמישה משחקים ללא הפסד, הכחולים מבחינתם סיימו בתוצאה הנפוצה ביותר שלהם העונה, זו הפעם השישית סך הכל.

במקביל למשחק במושבה, החל גם באצטדיון הי"א המפגש בין מ.ס.ע אשדוד להפועל חדרה. לאחר 45 שניות קיבלנו את השער השני הכי מהיר העונה (אחרי זה של עומר אצילי מול מכבי נתניה, 32 שניות) כאשר לוסיו מרניאו בישל לג'ורג' פוצ'יבה והאחרון כבש את היתרון של האורחים. השחקנים של ניסו אביטן לא הורידו את הרגל מהגז ועדיין בתוך השלבים המוקדמים איילון אלמוג כבש את שער הבכורה שלו בקבוצה, כשהתרומם לנגוח כדור שהוגבה על ידי דיאא לבאבידי. המארחים לא ויתרו וקצת לפני הירידה למחצית, דן ביטון צימק עם כדור חופשי פשוט נהדר, שנתן לקבוצתו תקוות לחזור למשחק. בדקה ה-79 לוסיו ניפץ את התקוות האלו כשהוסיף שער לבישול שהיה לו מהמחצית הראשונה. עמוק בתוך תוספת הזמן, נגיחה טובה של איסומעילה לינגנה, לאחר הגבהה של רומאן הבראן, צימצמה שוב את התוצאה, אך זה היה מאוחר מדי והחדרתיים יצאו עם שלוש הנקודות. זה היה משחק ליגה עשירי ללא ניצחון לאשדודיים. חדרה כבשה שלישייה בפעם השלישית העונה, פעמיים מתוכן מול אשדוד. 

בשעה 18:30 החל המשחק השלישי ליום זה, בו הפועל באר שבע אירחה באצטדיון טוטו טרנר את מכבי נתניה. לאחר רבע שעה של משחק גבי קניקובסקי שלח כדור ארוך אל פאטוס בצ'יראיי, החלוץ השתלט, עשה מבצע אישי נהדר וסיים עם הקפצה אלגנטית מעל אוהד לויטה בדרך ליתרון של הצהובים. שלוש דקות בלבד לאחר מכן, השופט פסק על פנדל לזכות האדומים. בן שהר ניגש לבעיטה ואיזן את התוצאה. במחצית השנייה, למרות ריבוי מצבים, שתי הקבוצות לא השכילו לכבוש שערים נוספים וירדו בסיום בתוצאת תיקו, השלישית ברציפות של היהלומים. הדרומיים עם ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים שלהם.

ב-20:45 המפגש האחרון ליום משחקים זה החל ובו בני יהודה תל אביב אירחה באצטדיון המושבה את בית"ר ירושלים. במחצית הראשונה אנז'-פרדי פלומה כבש את שערו השני במדים הצהובים והעלה את קבוצתו ליתרון, לאחר בישול נפלא של יוסי בניון. עם פתיחת החלק השני של המשחק דן איינבינדר הכפיל את התוצאה, כשהשתלט על הדיפה של אמיליוס זובאס מנגיחה של בניון, בדרך לניצחון חוץ ראשון של הבית"רים על הכתומים מאז עונת 12/13. המארחים לעומת זאת, הפסידו שני משחקים ברציפות בפעם הראשונה העונה וגם סיימו בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של איסומאילה סורו.

תמונה ראשית: מכבי נתניה, האתר הרשמי

הוסיפו תגובה