קטמון וכפ"ס ינסו להיצמד לנצרת עילית

האדומים מהבירה והירוקים מהשרון יקוו למעידה של הצפוניים מול פ"ת

מחר יצא לדרך המחזור ה-22 בליגה הלאומית עם חמישה מפגשים שיחלו בשעה 15:00. במוקד, קרבות שיכריעו כיצד תיראה הצמרת הצפופה בסיום יום המשחקים. מוליכת הטבלה הפועל נצרת עילית תתארח אצל הפועל פתח תקווה. המלאבסים הצליחו להתאושש בתקופה האחרונה ומתקרבים אל עבר יציאה מהאיזור שמוביל לירידת ליגה. כעת הם ינסו, במשחק הקשה מול הקבוצה שמסתכלת על כל הליגה מלמעלה, להמשיך במגמה. לאורחים תכניות אחרות: הם מעוניינים לשמור על פער שלוש הנקודות מהקבוצות אשר דולקות אחריהם והם לא צפויים לעשות חיים קלים לשחקנים של מסאיי דגו.

במקביל, הפועל קטמון ירושלים תצא למשחק חוץ אצל הפועל עפולה. לאחר רצף של שמונה משחקים ללא ניצחון, הצליחו האדומים להתאושש ולקחת שש נקודות בשני המחזורים האחרונים, הרבה בזכות ההצטרפות של ערן לוי, שבישל את שני שערי הניצחון במשחקים הללו. מחר הם ינסו להמשיך במומנטום החיובי ולקחת את הנקודות במשחק החוץ הקשה מול קבוצה שנמצאת גם כן בכושר טוב ואף העפילה לאחרונה לשלב רבע גמר גביע המדינה.

עוד באותה השעה, הפועל כפר סבא תארח את הפועל עירוני אשקלון באצטדיון לויטה. הירוקים רחוקים גם כן שלוש נקודות בלבד מהפסגה וחולמים על תפיסת המקום הראשון בסיום המחזור. כדי לעשות זאת, הם יצטרכו מצידם לקחת את הנקודות מול הדרומיים, אשר חלה ירידה קלה ביכולת שלהם וזו הזדמנות טובה לנצל זאת. בשני משחקים נוספים הפועל עכו תארח את הפועל איכסל עמאד ומכבי אחי נצרת תארח את הפועל בני לוד רכבת.

ביום שני יחתם המחזור עם שלושה מפגשים נוספים. הפועל מרמורק רחובות, הקבוצה שהשיגה את ניצחון הבכורה שלה הכי מאוחר מכל קבוצות הליגה, תנסה לעשות זאת הפעם במגרשה הביתי, שם עדיין לא הצליחה לקחת שלוש נקודות. מי שתעמוד בדרכה אל המטרה הזו היא הפועל רמת גן אסי, שתגיע בכושר לא רע בכלל ולא תעשה לשחקנים של אסי דומב חיים קלים. במקביל, סקציה נס ציונה תארח את הפועל ניר רמת השרון והפועל ראשון לציון את בית"ר תל אביב רמלה.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של הפועל קטמון ירושלים

הוסיפו תגובה