ניצחון לבית"ר, שער בכורה לפלומה

שלוש נקודות גם להפועל ת"א. רעננה עשתה מהפך מול ב"ש, חלוקת נקודות בין הפועל חיפה לק"ש

היום יצא לדרך המחזור ה-20 בליגת ג'פניקה עם ארבעה משחקים. בשעה 16:00 נשרקה שריקת הפתיחה למפגש בין הפועל תל אביב לבני יהודה תל אביב. כבר לאחר שבע דקות האדומים עלו על לוח התוצאה כאשר רמזי ספורי השאיר כדור לקלאודמיר פריירה מחוץ לרחבה והאחרון שיגר בנגיעה בעיטה שטוחה וחזקה פנימה. עדיין בתוך המחצית הראשונה, מאוויס צ'יבוטה ניצל טעות בהגנת המארחים ואיזן את התוצאה, אך לא עברו יותר מ-120 שניות וספורי החזיר את היתרון לקבוצתו. ארבע דקות מפתיחת החלק השני של המשחק, אחמד עאבד שלח כדור נפלא פנימה, שהשאיר את ג'וזף גנדה לבד מול אמיליוס זובאס. החלוץ לא התבלבל והגדיל את היתרון. בהמשך שי קונסטנטין הספיק לצמק בזכות בישול של דולב חזיזה, אך זה לא הספיק לכתומים, שהפסידו לבסוף וספגו את כמות השערים שהוציאו מהרשת בכל ששת משחקי הליגה הקודמים. התל אביביים כבשו שלושה שערים במשחק במסגרת ליגת ג'פניקה לראשונה מאז אפריל 2017.

קצת לאחר סיום המשחק במושבה, החל בסמי עופר המפגש בין הפועל חיפה להפועל קריית שמונה. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים ובחצי השני המשחק התעורר: תחילה, עדן שמיר העלה את האורחים ליתרון, לאחר בישול של איסמעיל ריאן. בהמשך גם הייתה להם הזדמנות לסגור את הסיפור כאשר הגיעו למצב של שניים מול שוער, אך הם פספסו אותה ונענשו כאשר דור מלול הכין מתוך הרחבה לעידן שמש והאחרון קבע שוויון. זו הפעם השישית העונה שהחיפאים מסיימים בתוצאה הזו. מנגד, ק"ש לא הצליחה לנצח בשבעת משחקי החוץ האחרונים שלה בכל המסגרות.

בשעה 18:15 משחק נוסף נפתח ובו הפועל רעננה אירחה באצטדיון רמת גן את הפועל באר שבע. כבר לאחר עשר דקות, אורן ביטון הגביה כדור לתוך הרחבה וחנן ממן נגח פנימה. מחזור שני ברציפות שהמגן מבשל לקשר. המארחים התעוררו במחצית השנייה, יוג'ין אנסה החזיר אותם למשחק בדקה ה-66 עם שער שוויון וכעבור 11 דקות הוא כבר השלים צמד ומהפך של האדומים מהשרון. עמוק בתוך תוספת הזמן, אור דסה סגר את הסיפור עם שער משלו, לאחר שגם בישל את השני של קבוצתו וכל זה כשהוא 45 דקות בלבד על המגרש. זו הפעם הראשונה העונה שרעננה מצליחה לבצע מהפך. האדומים מהנגב לעומת זאת, הפסידו לאחר שהיו ביתרון, בפעם השנייה בארבעת המחזורים האחרונים.

המשחק האחרון ליום זה החל ב-20:30 באצטדיון טדי, שם בית"ר ירושלים אירחה את מ.ס.ע אשדוד. בדקה ה-28 אנז'-פרדי פלומה קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, התנהל איתו מעט ושלח בעיטה נהדרת פנימה. פחות מדקה אחרי השער, האורחים המשיכו להסתבך, כאשר יניב בריק ראה כרטיס אדום ישיר והשאיר אותם בעשרה שחקנים. חמש דקות לפני הירידה להפסקה, הצהובים מהבירה ניצלו את היתרון המספרי ואנתוני וראן הגדיל את היתרון עם שער בנגיחה לאחר הגבהה של מאור בוזגלו. במחצית השנייה דן ביטון הספיק לצמק את התוצאה ולתת תקווה לאורחים, אך יעקב בריהון כבש את השלישי של הירושלמיים וקבע ניצחון ביתי ראשון לאחר 124 ימים. לקראת הסיום, אביב סולומון ספג גם כן כרטיס אדום והאשדודיים סיימו בתשעה שחקנים. נוסף על כך, הם גם נותרו ללא ניצחון חוץ העונה ועם תשעה משחקים ברציפות בהם לא הצליחו לקחת שלוש נקודות.

תמונה ראשית: ליאת אבשלומי, אתר "ישראל ספורט"

הוסיפו תגובה