מכבי ת"א-בית"ר במשחק המרכזי

מוליכת הטבלה תנסה להגדיל את הפער, הקבוצה מהבירה תרצה לברוח מהתחתית

מחר יצא לדרך המחזור ה-19 בליגת ג'פניקה. במשחק שיפתח אותו, בני יהודה תל אביב תארח באצטדיון המושבה את מכבי נתניה. הכתומים לא הפסידו בשני המשחקים האחרונים שלהם ואם הם רוצים לשמור על המקום השני בטבלה, הם יצטרכו לקחת את הנקודות מול הקהל הביתי. המשימה לא צפויה להיות קלה מכיוון שמולם יתייצבו היהלומים, שנמצאים בכושר טוב עם הפסד בודד בארבעת משחקי הליגה האחרונים. שתי הקבוצות יגיעו למפגש מועדדות לאחר שהעפילו לשלב רבע הגמר בגביע המדינה ויהיה מסקרן לראות מי מהן תמשיך את המומנטום החיובי.

מאוחר יותר, משחק נוסף צפוי להתקיים ובו בני סכנין תארח באצטדיון דוחא את הפועל חיפה. מצבם של המארחים לא טוב מכיוון שהם סופרים כבר שבעה משחקים ללא ניצחון וממוקמים כעת מתחת לקו האדום. בעוד אנו מתקרבים אל עבר חלוקת הליגה, השחקנים של עמיר תורג'מן חייבים להשיג את הנקודות הביתיות האלו בכדי לשפר את מצבם. האורחים מהכרמל לעומת זאת, נמצאים במומנטום נפלא. הם כבר שמונה משחקים ללא הפסד ומציגים יכולת משכנעת, אותה ינסו להביא גם למשחק החוץ הזה ולהמשיך את הרצף.

חיפאית נוספת תחל את משחקה כרבע שעה לאחר מכן ומדובר כמובן במכבי, אשר תארח בסמי עופר את הפועל רעננה. הירוקים בתקופה פשוט נהדרת במהלכה הצליחו להפוך מקבוצת תחתית לכזו אשר מאיימת על המקומות הגבוהים בצמרת ומרקו בלבול ינסה לרשום ניצחון ליגה חמישי ברציפות על הקווים של הקבוצה. מנגד, האורחת מהשרון לא הצליחה לנצח בארבעת משחקיה האחרונים וכמו כן גם מתקשה לכבוש, כאשר סיימה שמונה ממשחקיה העונה ללא כיבוש כלל. מול הקבוצה בכושר מהטובים בליגה נכון להיום, ינסו השחקנים של מנחם קורצקי להימנע מהידרדרות לתחתית.

במפגש שינעל את משחקי השבת, מכבי פתח תקווה תארח את הפועל באר שבע באצטדיון המושבה. מדובר בשתי קבוצות אשר נמצאות בכושר לא טוב ומתקשות להכריע משחקים לטובתן. המלאבסים כבר עם שלושה הפסדים רצופים ושמונה משחקים ללא ניצחון. הם יודעים שאם הם לא ינצחו בביתם, הם עלולים בתסריט מסוים למצוא את עצמם מתחת לקו האדום. מן העבר השני, האדומים מהנגב צללו עד למקום השביעי, אשר אומר שהם כרגע מחוץ לתמונת הפלייאוף העליון וביחד עם הדחה מגביע המדינה הם ירצו לצאת לדרך חדשה כשהם יודעים שחובה עליהם להתעורר באופן מיידי אם הם רוצים להיות בחלק העליון של הטבלה כשהליגה תתחלק לשניים.

ביום שני שלושה משחקים נוספים ינעל את המחזור. במוקדם ביותר מביניהם הפועל קריית שמונה תארח את הפועל חדרה. הצפוניים יגיעו לאחר הדחה כואבת בשמינית גמר גביע המדינה למ.ס כפר קאסם מליגה א' והם יקוו לפצות על כך עם ניצחון ביתי שיתן להם תקווה להשתייך לחלק העליון של הטבלה. האורחים לא צפויים לעשות להם חיים קלים מכיוון שהם עם הפסד בודד בחמשת משחקי הליגה האחרונים ומזמן כבר הוכיחו שהם לא באים להתבטל מול אף קבוצה.

כשעה לאחר מכן יצא לדרך באצטדיון הי"א המשחק בין מ.ס.ע אשדוד להפועל תל אביב. מדובר בקרב תחתית מסקרן כאשר כרגע מפרידות בין שתי הקבוצות שלוש נקודות בלבד וניצחון של המארחים, עשוי להוריד את האורחים אל מתחת לקו האדום. עם זאת, השחקנים של יובל נעים מתקשים להכריע משחקים לטובתם ורק בשבוע האחרון הם גם מצאו עצמו מודחים מגביע המדינה מול קבוצה מהליגה הלאומית. האדומים מת"א אמנם יצאו מעודדים מהדרבי במחזור האחרון עם שער שוויון דרמטי, אך הם יודעים שמצבם עדיין לא טוב והם עמוק באיזור הסכנה, רק ניצחון במשחק החוץ הזה יוכל לתת להם אוויר לנשימה.

בשעה 21:00 יחל המשחק המרכזי של המחזור, אשר גם ינעל אותו ובו מכבי תל אביב תארח באצטדיון נתניה את בית"ר ירושלים. המארחים מובילים את הטבלה ללא עוררין ואין כרגע שום איום על מקומם בפסגה. כל שנותר לשחקנים של ולדימיר איביץ' הוא להמשיך להציג את הכדורגל המשובח אותו הם מציגים מתחילת העונה ולקחת את הנקודות הביתיות הללו בכדי לשמור את כל היתר רחוקים ככל הניתן. מולם תתייצב קבוצה שתילחם על כל נקודות, מכיוון שהצהובים מהבירה יודעים שאם יפסידו הם עלולים להסתבך בתחתית, אך אם ינצחו הם עשויים לברוח ממנה ולשם הם יכוונו.

הוסיפו תגובה