הפועל חיפה-בית"ר במשחק המרכזי

מחזור נוסף יחל כבר מחר: המוליכה תפתח אותו אצל רעננה, מכבי חיפה תארח את בני יהודה

מחר יצא לדרך המחזור ה-16 בליגת ג'פניקה עם ארבעה מפגשים, כאשר שניים נוספים בראשון והמשחק המרכזי בשני ינעלו אותו. הפועל רעננה ומכבי תל אביב יוציאו אותו לדרך באצטדיון רמת גן. האדומים מצליחים בינתיים לשמור על מרחק מהתחתית ומהאיזור המסוכן והם ינסו להמשיך לעשות זאת במשחק הקשה הזה. מולם תתייצב מוליכת הטבלה, ללא הפסדים עד כה וכאשר היא מציגה יכולת נפלאה ועליונות ברורה על יתר הקבוצות. הצהובים ירצו להמשיך לשמור את הליגה רחוקה ולא לתת לאף קבוצה אחרת לצמצם את הפער.

בהמשך היום, מכבי נתניה תארח את הפועל קריית שמונה. הצהובים יגיעו לאחר נצחונות בגביע ובמחזור הליגה האחרון ויקוו להמשיך במומנטום החיובי. למרות זאת, קצב צבירת הנקודות שלהם במגרשם הביתי לא ממש טוב עד כה והם ירצו להפוך את המאזן מול הקהל שלהם לחיובי יותר. מן העבר השני, הצפוניים נמצאים בתקופה לא טובה, כאשר הם לא הצליחו לנצח במסגרת הליגה מאז המחזור התשיעי והם יקוו לצאת לדרך חדשה דווקא במשחק החוץ מול הקבוצה מהחלק העליון של הטבלה.

בשעה 18:15 הפועל באר שבע תארח באצטדיון טוטו טרנר את מ.ס.ע אשדוד. האלופה תתייצב למשחק לאחר שספגה תבוסה מול מוליכת הטבלה, מה שהרחיק אותה עוד יותר מהצמרת הגבוהה. כעת, במגרשם הביתי, ינסו האדומים מהנגב לחזור למסלול הנצחונות. המצב של האורחים לא טוב וזה בלשון המעטה – הם מסתכלים מלמטה על כל הליגה ואם הם לא יתעוררו ויתחילו לצבור נקודות בקצב טוב יותר, הם עלולים למצוא את עצמם עמוק במאבקי הירידה בשלבים המתקדמים יותר של העונה.

במפגש שינעל את משחקי השבת, מכבי חיפה תארח את בני יהודה תל אביב. הירוקים השיגו במחזור אמצע השבוע ניצחון חוץ חשוב שעזר להם להשתייך לחלק העליון של הטבלה, כאשר לפניו היו בתחתית שלה. כעת, עם מאזן ביתי לא מוצלח במיוחד העונה, הם ינסו להתחיל ליצור רצף חיובי שיבסס אותם שם. הכתומים לעומת זאת, לא הצליחו לקחת את שלוש הנקודות במשחקם האחרון והם ינסו לעשות זאת הפעם, כדי לא לתת לקבוצות שמתחתם לאיים על מקומם כשניים בטבלה.

כאומר, ביום ראשון שני משחקים נוספים צפויים להתקיים ובמוקדם מביניהם תארח הפועל חדרה את מכבי פתח תקווה. לאחר פתיחת עונה נפלאה, המארחים יתייצבו למשחק הזה עם רצף של שבעת משחקי ליגה ללא ניצחון. ניסו אביטן ינסה להעיר את שחקניו ולהשיג שלוש נקודות בפעם הראשונה מאז המחזור השמיני. גם המלאבסים לא נמצאים בתקופה טובה, כאשר הם חתמו כבר חמישה משחקים ברצף ללא הכרעה והם יקוו להשיג את שלוש הנקודות במשחק החוץ הזה.

מאוחר יותר בערב ראשון, הפועל תל אביב תארח את בני סכנין באצטדיון המושבה לקרב תחתית מסקרן. שתי הקבוצות צמודות אחת לשנייה בטבלה, כאשר האורחים נמצאים מעל הקו האדום ביתרון של נקודה אחת בלבד מעל המארחים, שממוקמים מתחתיו. שני הצדדים יודעים שכל נקודה היא קריטית להמשך ואף אחד מהם לא יכול להרשות לעצמו להפסיד. לפיכך, קרב עיקש ומעניין צפוי בין השתיים.

ביום שני יתקיים המשחק המרכזי של המחזור בו בית"ר ירושלים תארח את הפועל חיפה באצטדיון טדי. שתי הקבוצות מצליחות לאחרונה לצבור נקודות בקצב טוב יותר מאשר זה של פתיחת העונה. ניר קלינגר יפגוש את קבוצתו הקודמת כשהוא יגיע עם שלושה משחקים רצופים בהם הצהובים שמרו על רשת נקייה וארבעה סך הכל ללא הפסד. האדומים מהכרמל מנגד, אספו 11 נקודות בחמשת המשחקים האחרונים, דבר אשר מיקם אותם בחלק העליון של הטבלה. השחקנים של שרון מימר ינסו להמשיך במומנטום החיובי ולבסס את מקומם בין ששת הראשונות.

הוסיפו תגובה