ניצחון למכבי חיפה באשדוד

הפועל ק"ש-הפועל רעננה והפועל חיפה-הפועל ת"א סיימו ללא הכרעות

הערב נמשך המחזור ה-15 בליגת ג'פניקה עם שלושה מפגשים. הראשון מביניהם הפגיש את הפועל קריית שמונה, באצטדיונה הצפוני, עם הפועל רעננה. בפתיחת המחצית השנייה, רותם חטואל נכנס כמחליף בשורות המארחים והספיקו לו ארבע דקות בלבד על המגרש כדי להעלות אותם ליתרון. לא עברו יותר משתי דקות נוספות ואור דסה הצליח לאזן את התוצאה עם שער משלו ובכך למעשה, גם קבע את תוצאת הסיום. הפועל קריית שמונה לא ניצחה מעולם בביתה את הפועל רעננה, שמצידה נותרה ללא ניצחון חוץ העונה.

כשעה לאחר מכן, החל באצטדיון סמי עופר גם המשחק בין הפועל חיפה להפועל תל אביב. אחרי רבע שעה של משחק מקסים פלקושצ'נקו סיפק רגע קסם כאשר שלח כדור ארוך ומדויק לנס זמיר, שהקפיץ בנגיעה מעל רובי לבקוביץ' והעלה את הכרישים ליתרון. בחצי השני, אחמד עאבד בעט על סף רחבת ה-16 באומנות והשווה, בדרך לחלוקת נקודות בין הקבוצות. המארחים לא ניצחו את התל אביביים מאז עונת 11/12, האורחים רשמו את התיקו העשירי שלהם העונה, בזכותו עלו, לפחות בינתיים, מעל הקו האדום.

במפגש האחרון לערב זה, מ.ס.ע אשדוד אירחה באצטדיון הי"א את מכבי חיפה. בדקה ה-14 שון וייסמן הכין לניקיטה רוקאביצה והחלוץ המשיך פנימה. בדקה ה-30 נשרק פנדל לטובת המארחים, דן ביטון ניגש לבעוט אותו וגיא חיימוב הצליח להדוף ולשמור את התוצאה. הירוקים הצליחו לא לספוג גם עד סיום המשחק, בסופו חזרו עם שלוש נקודות חוץ יקרות. זו הפעם הראשונה שהחיפאים מנצחים את הדולפינים באצטדיון הי"א מאז עונת 12/13.

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק הרשמי של מכבי חיפה

הוסיפו תגובה