ר"ג תארח את קטמון בפתיחת המחזור העשירי

הערב יצא לדרך מחזור חדש בלאומית, יתר המשחקים יתקיימו מחר במקביל

הערב יפתח המחזור העשירי בליגה הלאומית עם המפגש בין הפועל רמת גן אסי להפועל קטמון ירושלים. אחרי פתיחת עונה פושרת, הצליחו האורדונים לא להפסיד בארבעת משחקיהם האחרונים ובנוסף, יצרו רצף של שני נצחונות אותו הם ינסו להמשיך מול מוליכת הטבלה. האורחים לעומת זאת במצב הפוך, לאחר פתיחת עונה מעולה, הם לא הצליחו לנצח כבר שני מחזורים ואם הם רוצים לשמור על הפסגה ולהישאר רחוקים מהקבוצות אשר דולקות אחריהם, הם יהיו חייבים לחזור לנצח.

מחר יתקיימו יתר משחקי המחזור במקביל. השנייה בטבלה, הפועל כפר סבא, תארח את בית"ר תל אביב רמלה. הירוקים כבר שלושה משחקים ללא ניצחון ולמרות זאת הצליחו עדיין להישאר במקום שמוביל לליגת ג'פניקה, אך אם ימשיכו במומנטום השלילי, עלולות הקבוצות שמתחתם בטבלה לתפוס את מקומם. השתיים שינסו לעשות זאת הן סקציה נס ציונה והפועל נצרת עילית, אשר יפגשו ביניהן לקרב ראש בראש. כל אחת מהן תרצה לנצח ותקווה למעידה של כפ"ס כדי אולי לעלות למקום השני, או לפחות להתקרב לשם. 

במשחק נוסף, תארח הפועל מרמורק רחובות את הפועל עירוני אשקלון. המארחים עם פתיחת עונה רעה עד כה והם ממוקמים מתחת לקו האדום. האדומים הם הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא ניצחה העונה והם ינסו לעשות זאת לראשונה דווקא מול היורדת מהליגה הבכירה, אשר ממוקמת בצמרת הטבלה. האורחים לעומת זאת, לא הפסידו כבר שישה משחקים, אך בשניים האחרונים סיימו בתוצאת תיקו והם ינסו להשיג הפעם את שלוש הנקודות כדי להיצמד לצמרת הגבוהה. עוד במקביל, מכבי אחי נצרת תארח את הפועל פתח תקווה. המארחים הפסידו בשני משחקיהם האחרונים והם יקוו לחזור לנצח כשהם יפגשו את האחרונה בטבלה ובכך להמנע מלהדרדר אל החלק התחתון שלה. מן העבר השני, המלאבסים אמנם הצליחו לסגור את מינוס 11 הנקודות איתו פתחו את העונה, אך מאז הם לא הצליחו להשיג ניצחון והם חייבים להתחיל לצבור את הנקודות בכדי לא למצוא את עצמם רחוקים משאר הליגה.

במשחקים הנוספים אשר יערכו באותה השעה הפועל עפולה תארח את הפועל איכסל עמאד, הפועל עכו את הפועל ראשון לציון והפועל בני לוד רכבת את הפועל ניר רמת השרון.

הוסיפו תגובה