שחזור של גמר גביע הטוטו במחזור השמיני בלאומית

מרמורק תארח את קטמון בשני. בשישי, כפ"ס תארח את איכסל

מחר יצא לדרך המחזור השמיני בליגה הלאומית עם ארבעה מפגשים במקביל, כאשר ביום שני ישוחקו שלושה נוספים ובחמישי ינעל המחזור עם מפגש נוסף.

השנייה בטבלה הפועל כפר סבא תארח את הפועל איכסל עמאד באחד מתוך ארבעת המשחקים שישוחקו מחר. הירוקים ספגו במחזור האחרון את הפסד הבכורה שלהם העונה ואיבדו את המקום הראשון, כל שהם ירצו מהמפגש הזה הוא לנצח ולנסות להחזיר לעצמם את הפסגה. מנגד, האורחת השיגה ניצחון בכורה במשחקה הקודם ותנסה להמשיך את המומנטום כדי לצאת מהתחתית. במקביל, הפועל עכו תארח את הפועל נצרת עילית. האורחים פתחו את העונה בצורה נהדרת והם כעת במקום השלישי, ניצחון שלהם והם עשויים למצוא את עצמם בין שתי הראשונות. המארחים יגיעו למשחק כאשר במאזנם שלושה הפסדים ותיקו אחד בארבעת המשחקים האחרונים והם יקוו לשבור את רצף המפגשים ללא ניצחון. בשני המשחקים הנוספים שישוחקו באותה השעה, הפועל בני לוד רכבת תארח את הפועל רמת גן אסי ומכבי אחי נצרת את הפועל ראשון לציון. 

כאמור, ביום שני יתקיימו שלושה מפגשים נוספים. במוקד, הפועל מרמורק רחובות תארח את הפועל קטמון ירושלים במשחק שהוא שחזור של גמר גביע הטוטו. האורחים הצליחו להחזיר לעצמם את הפסגה במחזור האחרון והם תלויים בעצמם אם הם רוצים לשמור על המצב בטבלה כפי שהוא. המארחת לעומת זאת, היא אחת מתוך שלוש קבוצות בלבד שעדיין לא ניצחו העונה והיא תקווה לעשות זאת בעזרת הדחיפה של הקהל הביתי. במקביל, סקציה נס ציונה תארח את הפועל עירוני אשקלון. שתי הקבוצות ממוקמות צמוד אחת לשנייה ובמאזנן אותו מספר נקודות, יהיה מסקרן לראות מי תנחיל ליריבה את הפסדה השני העונה ותטפס עוד קצת בצמרת הטבלה. במשחק נוסף שיערך באותה השעה תארח הפועל עפולה את הפועל ניר רמת השרון.

בחמישי, יערך המשחק האחרון של המחזור, בו הפועל פתח תקווה תארח באצטדיון המושבה את בית"ר תל אביב רמלה. המלאבסים עדיין עם אפס נקודות במאזנם מאז שהצליחו למחוק את המינוס איתו פתחו את העונה והם חייבים להתחיל לצבור נקודות על מנת לא להסתבך בתחתית בהמשך העונה. האורחת תגיע אחרי פתיחת עונה סבירה בה צברה מספר זהה של תוצאות תיקו, נצחונות והפסדים ותשאף להעלות את מאזן הנצחונות מעל היתר.

הוסיפו תגובה