ניצחון בכורה העונה לב"ש

מחזור שישי בליגת ג'פניקה: תיקו דרמטי בין רעננה למכבי חיפה. נצחונות לסכנין ולבני יהודה

הערב נפתח המחזור השישי בליגת ג'פניקה עם ארבעה מפגשים.

המשחק שיצא לדרך ראשון היה באצטדיון רמת גן, שם אירחה הפועל רעננה את מכבי חיפה. במחצית הראשונה שתי הקבוצות לא הצליחו למצוא את הרשת. תשע דקות מפתיחת החלק השני של המשחק הירוקים עלו ליתרון בזכות שער עצמי של דין מימוני, אבל זה לא החזיק מכיוון שדייגו מרטין אלאניס היה שם בתוך תוספת הזמן של המשחק כדי לכבוש שער שוויון ולקבוע את תוצאת המשחק.

45 דקות לאחר מכן נשרקה שריקת הפתיחה למפגש בין הפועל חיפה לבני סכנין באצטדיון סמי עופר. בדקה ה-26 פיראס מוגרבי הרים טוב לרחבה ומוחמד גאדיר עלה גבוה מעל כולם כדי לנגוח פנימה ולהעלות את האורחים ליתרון. שש דקות מפתיחת המחצית השנייה מהלך קבוצתי נהדר של האורחים הסתיים בשער של שלומי אזולאי, שהכפיל את היתרון. החגיגה של סכנין המשיכה בדקה ה-65 כאשר פיראס מוגרבי יצא מהר למתפרצת ומסר כדור רוחב טוב לעלי עותמאן שחיכה בתוך הרחבה ומקרוב דחק פנימה. בסיום, ניצחון בכורה העונה לאורחים.

בשעה 19:45 נפתח המשחק בין מכבי נתניה לבני יהודה תל אביב. המחצית הראשונה שוחקה בקצב גבוה אך לא נכבשו בה שערים. במחצית הראשונה גם הם הגיעו: מאוויס צ'יבוטה העלה את הכתומים ליתרון ראשון, דודי תירם עוד הספיק להשוות בהמשך, אך המילה האחרונה הייתה של האורחים ושל צ'יבוטה, שהשלים צמד חמש דקות לסיום הזמן החוקי בזכות בישול של דור ז'אן המחליף, שהוסיף גם שער משלו וקבע את תוצאת המשחק. הצהובים עדיין ללא ניצחון בית העונה. בני יהודה עלתה, לפחות זמנית, למקום השלישי.

במפגש שנעל את משחקי היום אירחה הפועל באר שבע בטוטו טרנר את מכבי פתח תקווה. המשחק נפתח בקצב גבוה, כאשר כבר לאחר שתי דקות של משחק גידי קאניוק העלה את המלאבסים ליתרון. בדקה השמינית שיר צדק החמיץ פנדל, אך הדרומיים לא התרגשו וחמש דקות לאחר מכן בן שהר החזיר אותם למשחק בזכות כדור שוער ארוך של אריאל הרוש שהגיע עד אליו. האדומים המשיכו בקצב הגבוה ואחרי שתי דקות בלבד דיא סבע רשם שער בכורה בקבוצתו החדשה לאחר בישול של נייג'ל האסלביינק. באר שבע לא עצרה ובדקה ה-30 אריק סאבו בישל לשהר את השני שלו במשחק. במחצית השנייה המשחק נרגע מעט, אך האלופה לא הסתפקה בתוצאה ומיחאי קורהוט הפך את זה ל-1:4 עם בעיטה חדה וחזקה על סף הרחבה. נצחון בכורה העונה לב"ש, הפסד בכורה לפ"ת.

הוסיפו תגובה