גביע הטוטו

מסיבת העיתונאים לקראת גמר הטוטו

מכבי חיפה ומכבי ת"א תתמודדנה מחר על התואר, בואו לשמוע מה היה למאמנים ולקפטנים לומר לקראת המשחק

מכבי חיפה או מכבי תל אביב – מי תניף את גביע הטוטו? התשובות מחר (רביעי), החל מ-20:45 באצטדיון המושבה. הירוקים והצהובים יפגשו למשחק מסקרן לעיני יציעים מלאים, לאחר שכל הכרטיסים נחטפו. האוהדים מוזמנים להקדים הגעתם, כאשר כבר ב-18:45 יפתח מתחם FanZone עם הפעלות ומשחקים ספורטיביים.

צפו במסיבת העיתונאים החגיגית לקראת המשחק, בהשתתפות המאמנים והקפטנים של שתי הקבוצות:

תחילה דיבר מאמן מכבי חיפה, פרד רוטן ואמר: "המשחקים במפעל היו קשים, אך הצלחנו להגיע עד לשלב הזה ואנחנו מתכוונים להילחם בשביל לזכות בגביע". ההולנדי התייחס גם למשחק הקשה ביום שני מול האלופה: "הגמר יותר חשוב מהמשחק נגד הפועל באר שבע כרגע, יש לי את הביטחון שאפשר לנצח. הלכנו והתפתחנו בגביע הזה, הגענו לגמ ואנחנו רוצים לזכות בו".

קפטן מכבי חיפה, שלומי אזולאי הוסיף: "עברנו דרך ארוכה ואנחנו שמחים להיות פה, זה חשוב לנו. אלו שני המועדונים הכי גדולים בארץ ואני מקווה שיהיה משחק מעניין". חיפה כבר הפסידה לצהובים העונה ועל זה אמר הקפטן: "למרות שהפסדנו להם העונה בליגה, אנחנו נבוא לגמר כדי לנצח. רוצים נקמה קטנה".

מאמן מכבי תל אביב, ולדימיר איביץ' פתח את דבריו עם הנמכת ציפיות: "הסיכויים שווים. אמנם אנחנו פתחנו את העונה טוב יותר אבל בגמר הסיפור אחר לגמרי והכל יכול להיות", על מכבי חיפה אמר: "זו קבוצה טובה, אנחנו מכבדים אותם. אמנם ניצחנו אותם כבר העונה, אבל זה לא היה קל ונבוא כדי להוכיח שאנחנו ראויים לניצחון". 

קפטן הצהובים, שרן ייני: "יש היסטוריה של יריבות טובה בין שני המועדונים ומצפה לנו משחק טוב", על הדרבי שיש בשבת אמר: "אנחנו לא מסתכלים על הדרבי, אנחנו מסתכלים על המשחק הקרוב וזו לא קלישאה."

הדרך שכל אחת מהקבוצות עברה עד לשלב הגמר היא שונה. מכבי תל אביב הגיעה דרך "מסלול האירופאיות", בו ניצחה את בית"ר ירושלים והבטיחה את מקומה בחצי הגמר, שם פגשה את יריבתה העירונית הפועל תל אביב ובמשחק נפלא הם ניצחה 1-4 ללא הרבה בעיות. לקבוצה מהכרמל הייתה דרך ארוכה יותר: זה התחיל בשלב הבתים, בו שובצו לבית א' לצד מכבי נתניה, הפועל חדרה, הפועל קריית שמונה ובני סכנין. חיפה סיימה את הבית ללא הפסד ועם שמונה נקודות, מספר זהה לשל נתניה, אך עלתה לחצי הגמר בזכות הפרש שערים טוב יותר. בחצי הגמר גם הם פגשו את היריבה העירונית והצליחו לגבור עליה בבעיטות הכרעה מ-11 מטר לאחר קרב עיקש.

הוסיפו תגובה