בית"ר-סכנין במשחק המרכזי בשני

מחזור 4 בליגת ג'פניקה יצא מחר לדרך: נתניה תארח את מכבי ת"א בשבת, ב"ש תארח את בני יהודה בשני

המחזור הרביעי בליגת ג'פניקה יצא מחר לדרך עם ארבעה מפגשים ויושלם ביום שני עם שלושה נוספים, ביניהם המשחק המרכזי.

במפגש שיפתח את המחזור תארח הפועל תל אביב את הפועל קריית שמונה. האדומים עם פתחת עונה פושרת בה השיגו הפסד, תיקו וניצחון והם ינסו להפוך את המאזן לחיובי מול הקהל הביתי. הצפוניים אמנם עם מאזן זהה, אך הם יגיעו מעודדים לאחר ניצחון ביתי במחזור האחרון ויקוו להשיג אחד נוסף כדי ליצור רצף.

עם שריקת המחצית במושבה, יצא לדרך המשחק באצטדיון רמת גן בין הפועל רעננה המארחת למ.ס.ע אשדוד. האורחת תגיע במצב רוח נפלא לאחר שהשיגה במחזור האחרון ניצחון על האלופה והיא תנסה לשמור על המומנטום החיובי, לעומת זאת האדומים מהשרון ספגו תבוסה מסגנית האלופה והם יקוו לצאת לדרך חדשה.

שעה לאחר מכן יצא לדרך בסמי עופר המפגש בין מכבי חיפה למכבי פתח תקווה. בפעם האחרונה שהירוקים שיחקו מול הקהל הביתי הם ניצחו והם יקוו להמשיך עם המאזן הביתי החיובי. המלאבסים אמנם עם שתי תוצאות תיקו ברציפות, אך הם עדיין ללא הפסד וינסו לשמור על זה כך.

במפגש שינעל את משחקי השבת תארח מכבי נתניה את מכבי תל אביב. המארחים עם נקודה אחת בלבד מתוך 12 אפשריות והם יגיעו למשחק מהמקום האחרון בטבלה, בתקווה להתרומם משם. האורחת לעומת זאת תגיע מהקצה השני של הטבלה, ממרומי המקום הרושם ובכושר נפלא, במטרה להמשיך במומנטום.

ביום שני יתקיימו שלושה משחקים נוספים שיחתמו את המחזור. המוקדם ביותר מביניהם יפגיש את הפועל חדרה והפועל חיפה באצטדיון נתניה. שתי הקבוצות מגיעות לאחר תוצאות תיקו במחזור האחרון, אך העולה מהלאומית עדיין ללא הפסד במאזנה והם ינסו לא לשבור את הנתון הזה מול הקהל הביתי.

שעה לאחר מכן ישחקו הפועל באר שבע ובני יהודה תל אביב באצטדיון טוטו טרנר. האלופה תגיע לאחר הפסד במחזור האחרון למ.ס.ע אשדוד ועדיין ללא ניצחון העונה ולאחר רענון סגל משמעותי ינסו הדרומיים להשיג בפעם הראשונה שלוש נקודות. הכתומים יגיעו עם מאזן זהה לשל המארחת ויקוו דווקא במשחק החוץ הקשה להשיג את הניצחון הראשון שלהם.

בשעה 21:00 באותו הערב יצא לדרך המשחק המרכזי של המחזור וזה שיחתום אותו, בו תארח בית"ר ירושלים את בני סכנין. לאחר הסיכום שהושג בעזרת התיווך של המנהלת וכפי שהוכרז באופן חגיגי בבית הנשיא במסגרת מיזם "מגן הכבוד – תקווה ישראלית", יגיע קהל החוץ של האורחים למשחק בטדי וינסה לדחוף את האדומים לניצחון ראשון העונה לאחר שלוש תוצאות תיקו בשלושה משחקים. הצהובים במצב פחות טוב, כאשר השיגו נקודה אחת בלבד עד כה והם ממוקמים מתחת לקו האדום. בבירה יקוו להשיג שלוש נקודות במפגש הזה ולהתרחק מעט מהתחתית.

הוסיפו תגובה