מכבי ת"א ניצחה ועלתה לראש הטבלה

מחזור 3 בליגת ג'פניקה: חדרה עדיין בלתי מנוצחת, האלופה ב"ש ללא ניצחון לאחר שלושה משחקים

המחזור השלישי בליגת ג'פניקה יצא הערב לדרך עם ארבעה מפגשים.

המשחק שפתח את המחזור הפגיש את מכבי תל אביב והפועל רעננה באצטדיון נתניה. כבר לאחר 16 דקות דור מיכה בישל לאיתי שכטר והחלוץ העלה את הצהובים ליתרון. במחצית השנייה אלירן עטר כבש צמד תוך שבע דקות: את הראשון שלו הוא הבקיע בדקה ה-62 לאחר שאלי דסה העביר לו כדור רוחב נפלא ואת השני כשהמשיך מהאוויר הקפצה אלגנטית של מיכה, שרשם את הבישול השני שלו במשחק. גם שער עצמי של שרן ייני לא הפריע למארחים, שהמשיכו את החגיגה עם שער של צ'יקו אופואדו אחרי עוד בישול של דסה בדרך לניצחון ותפיסת המקום הראשון בטבלה.

שעה לאחר מכן יצא לדרך באצטדיון המושבה המשחק בין מכבי פתח תקווה להפועל חדרה. במחצית הראשונה לא נרשמו אירועים מיוחדים ושתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה ללא שערים. בדקה ה-65 סלים עמאש התנהל עם הכדור בצד ימין של רחבת ה-16, שלח בעיטה חדה לפינה הרחוקה והעלה את האורחים ליתרון. המלאבסים לא הרימו ידיים וחמש דקות לסיום הזמן החוקי, לידור כהן השאיר כדור טוב לגידי קאניוק שבעט שטוח וחזק פנימה כדי לקבוע חלוקת נקודות בין הקבוצות.

בני סכנין אירחה את הפועל תל אביב באצטדיון דוחא ב-19:45. במחצית הראשונה שתי הקבוצות הגיעו למצבים טובים, אך הן לא השכילו לכבוש. בחלק השני של המשחק, המארחים עלו ליתרון בדקה ה-73 לאחר שמהראן ראדי שלח כדור ארוך לפיראס מוגרבי, שפרץ במהירות באגף ימין, השתלט על הכדור ובעט פנימה. האורחים לא נכנעו ובתוך תוספת הזמן של המשחק רועי זיקרי העביר כדור רוחב, שפגע באיהאב גנאים ונכנס לתוך שער קבוצתו. שוויון בסיום.

במפגש שחתם את משחקי השבת אירחה מ.ס.ע אשדוד את הפועל באר שבע. המארחים עלו ליתרון בדקה ה-13 משער של יוסיפ איבנצ'יץ', מה שהספיק להם כדי לנצח את האלופה, שעדיין ללא ניצחון העונה לאחר שלושה מחזורים. אשדוד כבר עם שני נצחונות העונה.

הוסיפו תגובה