חדרה וראשל"צ בקרב על העליה

מחזור הסיום בליגה הלאומית: כפ''ס תנסה להיחלץ מהמקום שמוביל למשחקי המבחן

מחזור הסיום של הליגה הלאומית בפתח כאשר משחקי הפלייאוף התחתון ישוחקו ביום שישי ומשחקי העליון בשני. בצמרת, הפועל חדרה והפועל ראשון לציון בתמונת העליה כאשר נקודה לטובת החדרתיים מפרידה ביניהן וכל מה שהם יצטרכו כדי לעלות הוא לנצח. הכתומים לעומת זאת, יזדקקו למעידה של השנייה בטבלה כדי לתפוס את מקומה. בתחתית, הפועל כפר סבא ממוקמת במקום שמוביל למשחקי המבחן וכדי לברוח ממנו היא תצטרך לנצח ולקוות להפסד של הפועל ניר רמת השרון. 

ביום שישי במסגרת משחקי התחתית תתארח הפועל כפר סבא אצל הפועל רמת גן אסי. הירוקים חייבים לנצח אם הם רוצים להשאיר לעצמם סיכוי להימנע ממשחקי מבחן. האורדונים אמנם במרחק של שלוש נקודות מהם, אך עם הפרש שערים טוב יותר משמעותית והסיכוי שהם ירדו למקום ה-14 הוא כמעט בלתי אפשרי. במקביל הפועל ניר רמה"ש תתארח אצל נועלת הטבלה עירוני נשר. מספיק לאורחים גם תיקו על מנת להבטיח את מקומם מחוץ לטווח הסכנה, אך אם יפסידו הם עלולים למצוא את עצמם מתחלפים עם כפ"ס.

בשני המפגשים הנוספים היורדת מכבי הרצליה תארח את הפועל בני לוד רכבת והפועל פתח תקווה תתארח אצל הפועל מרמורק רחובות.

ביום שני תיסגר העונה גם בחלק העליון, בו ישנו מאבק צמוד על הכרטיס הנוסף לליגת העל בין הפועל חדרה שממוקמת כרגע במקום במוביל לשם, לבין הפועל ראשל"צ שרחוקה ממנה נקודה אחת בלבד. הפועל חדרה תתארח אצל הפועל נצרת עילית. כל מה שהאורחים צריכים לעשות הוא לנצח, והעליה מובטחת להם. במקביל, הפועל ראשל"צ תארח את מכבי אחי נצרת. למארחים הפרש שערים פחות טוב משמעותית משל החדרתיים ולכן, בנוסף לכך שיחזיקו אצבעות להפסד שלהם, הם יהיו חייבים לנצח שכן אם ישתוו אליהם בנקודות כנראה שעדיין לא יתפסו את מקומם.

בשני המפגשים הנוספים שיערכו באותו יום העולה הפועל תל אביב תתארח אצל בית"ר תל אביב רמלה והפועל עפולה תארח את הפועל קטמון ירושלים.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל ראשון לציון

הוסיפו תגובה