חדרה ניצחה את קטמון והגדילה את הפער

מחזור 34 בפלייאוף העליון של הליגה הלאומית: תיקו בין הפועל ת''א לראשל''צ, נצחונות לאחי נצרת ובית''ר ת''א

המחזור ה-34 בפלייאוף העליון של הליגה הלאומית שוחק שלשום ואתמול. הפועל תל אביב כידוע הבטיחה את העלייה וכרגע במוקד נמצא המאבק על הכרטיס השני לליגת העל. הפועל חדרה הייתה ממוקמת במקום השני ערב המחזור והמאיימות העיקריות על תפיסת המקום שלה הן הפועל ראשון לציון והפועל קטמון ירושלים. 

ביום שני התקיימו שני מפגשים. המרכזי מביניהם היה המשחק בו הפועל חדרה אירחה את הפועל קטמון. הירושלמיים רצו לצמצם את הפער כדי להישאר במירוץ לעלייה וידעו שהם חייבים ניצחון. כבר בדקה העשירית אורי פסו קיבל כרטיס אדום והשאיר את האורחים בעשרה שחקנים, מה שהקשה על התקווה להתממש. המארחים אכן ניצלו את היתרון המספרי עם שער של סלים עמאש, שגם קבע את תוצאת המשחק. לאחר שהפועל ת"א והפועל ראשל"צ נפרדו בתיקו מאופס, החדרתיים הגדילו את הפער בפסגה לארבע נקודות ועשו צעד משמעותי בדרך לליגת העל בזכות הניצחון.

אמש שוחקו עוד שני משחקים. בית"ר תל אביב רמלה אירחה את הפועל עפולה וחגגה על חשבונה. זה התחיל בדקה ה-42 עם שער של גיא חדידה, עדן קארצב הכפיל בדקה ה-55, סוהיל ארמלי הוסיף צמד בדקות 70 ו-83 ויוג'ין אנסה השלים חמישייה של המארחים בדקה ה-88. בתווך, שער מצמק של עומר צלישר בדקה ה-75 לא עזר לאורחים להימנע מתבוסה. במקביל, מכבי אחי נצרת אירחה את הפועל נצרת עילית. אדילסון בהייה כבש לזכות הירוקים את השער היחיד במשחק בדקה ה-21 וסידר ניצחון.

\

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל חדרה

הוסיפו תגובה