אשדוד נשארה, אשקלון ועכו ירדו

מחזור 31 בפלייאוף התחתון ו-32 בעליון: הדולפינים ניצחו והורידו את השתיים, תיקו דרמטי בין הפועל חיפה למכבי ת''א

המחזור ה-31 בפלייאוף התחתון נסגר היום ומשחק נוסף מהמחזור ה-32 בפלייאוף העליון שוחק גם כן. בתחתית, התנהל קרב הישרדות חשוב בו אירחה מ.ס.ע אשדוד את הפועל אשקלון. המארחים ידעו שניצחון שלהם ישאיר אותם בליגה ויוריד את היריבה ואת הפועל עכו כבר הערב. בצמרת, קיבלנו ראש בראש ישיר על המקום השלישי בין הפועל חיפה למכבי תל אביב.

במשחק המוקדם יותר שיחקו, כאמור, מ.ס.ע אשדוד והפועל אשקלון. במחצית הראשונה הלחץ על שתי הקבוצות היה ניכר ולא נרשמו אירועים מיוחדים. בחלק השני של המשחק הייתה זו המארחת שהתעשתה – וובה בראון במבצע אישי אדיר לקח את הכדור ממרכז המגרש עד הסוף וכבש. בהמשך, רודי חדד הורחק והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. יתרון השער של המקומיים נשמר עד לסיום והם הבטיחו את ההישארות שלהם בליגה. בעקבות כך, האורחת שהפסידה תרד לליגה הלאומית ביחד עם נועלת הטבלה. 

מאוחר יותר, הפועל חיפה אירחה את מכבי ת"א באצטדיון סמי עופר. גם המשחק הזה התעורר רק במחצית השניה – שתי דקות מפתיחתה, הצהובים זכו לכדור עונשין מ-11 מטר ועומר אצילי דייק מהנקודה הלבנה. במחצית השנייה ארון שוינפלד שלח מחצי המגרש כדור גדול לניק בלקמן והחלוץ המשיך פנימה. האדומים לא ויתרו ושתי דקות לסיום עדן בן בסט כבש אחרי מהלך קבוצתי יפה. שתי דקות לאחר מכן, שוינפלד ראה את הכרטיס הצהוב השני והורחק. בתוך תוספת הזמן, כדור שהוגבה לתוך רחבת האורחים מצא את הראש של בן בסט, שהשלים צמד וקבע חלוקת נקודות בין הקבוצות בסיום דרמטי למשחק.

תמונה ראשית: טל אקוקה, עמוד הפייסבוק של מ.ס.ע אשדוד

הוסיפו תגובה