הפסד עשירי ברצף לכפ"ס, לוד הבטיחה הישארות

מחזור 34 בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית: נצחונות גם להרצליה ולפ''ת. נצרת עילית גברה על עפולה במשחק השלמה

מחזור 34 בפלייאוף התחתון של הליגה הלאומית שוחק היום במלואו. קבוצה אחת כבר ירדה (עירוני נשר) ומכבי הרצליה קיוותה לא להצטרף אליה היום. הפועל כפר סבא רצתה לשבור את רצף ההפסדים שלה ולצאת מהתקופה הגרועה ואילו שאר הקבוצות שאפו להתרחק מאיזור הסכנה. בנוסף, אמש שוחק המחזור ה-33 בפלייאוף העליון והיום הוא הושלם עם המפגש בין הפועל עפולה להפועל נצרת עילית.

הפועל כפר סבא אירחה את הפועל ניר רמת השרון. קייס גאנם כבש בדקה ה-80 שער נפלא במספרת והנחיל לירוקים הפסד עשירי ברציפות ושבוע נוסף מתחת לקו האדום. הפועל בני לוד רכבת שיחקה במגרשה הביתי מול הפועל מרמורק רחובות. רז שביט העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-23 ואנס דאבור הכפיל בכדור עונשין מ-11 מטר בדקה ה-87. לוד ניצחה ובכך הבטיחה את ההישארות בליגה.

מכבי הרצליה אירחה את היורדת עירוני נשר. המארחת חגגה על האורחת עם חמישה שערים. זה התחיל עם צמד של רז שטיין בדקות 25 ו-33, בהמשך, עדיין במחצית הראשונה, יותם בלבול כבש שער עצמי על סף הירידה לחדרי ההלבשה ובמחצית השנייה שערים של אליאור משעלי בדקה ה-58 וגל שלום בדקה ה-79 חתמו את התבוסה. ההרצליאנים משאירים לעצמם סיכוי לשרוד עם הניצחון. הפועל רמת גן אסי התארחה את הפועל פתח תקווה. דור גליל העלה את המלאבסים ליתרון כבר בדקה השמינית וגל קולני הכפיל בדקה ה-40. האורדונים הצליחו לצמק בזכות שער עצמי של איציק כהן בדקה ה-82, אבל זה לא הספיק, הם הפסידו ונשארו עם מספר נקודות זהה לשל כפ"ס. 

במשחק השלמה של המחזור ה-33 בפלייאוף העליון הפועל עפולה אירחה את הפועל נצרת עילית. יבגני ברקמן כבש בדקה ה-80 וסידר לאורחת ניצחון ראשון מאז הליגה פוצלה.

אמש שוחקו שלושת המשחקים הנוספים מהחלק העליון של הטבלה. הפועל חדרה סיימה בתיקו עם מכבי אחי נצרת, הפועל ראשון לציון ניצחה את בית"ר תל אביב רמלה ובכך צמצמה את הפער מהמקום השני לשתי נקודות בלבד והפועל קטמון ירושלים גברה על הפועל תל אביב. 

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל כפר סבא

הוסיפו תגובה