הפלייאוף יוצא לדרך בליגה הלאומית

מחזור 31: הפועל ת''א תארח את אחי נצרת, חדרה את בית''ר ת''א

המחזור ה-31, הראשון במסגרת משחקי הפלייאוף, ייצא מחר לדרך עם חמישה משחקים ויושלם ביום שני עם עוד שלושה. בפלייאוף העליון, הפועל תל אביב מובילה בפסגה עם פער משמעותי והקרב המסקרן, לפחות כרגע, הוא לגבי זהות הקבוצה שתתפוס את המקום השני. בפלייאוף התחתון הסיפור שונה, עירוני נשר כבר ירדה סופית לליגה א' ואליה תצטרף עוד קבוצה ואחת נוספת תלך למשחקי מבחן. מכבי הרצליה נמצאת כרגע במקום שמוביל לירידה בטוחה והיא תזדקק לרצף חיובי בצירוף מעידה של אלו שמעליה כדי לשרוד.

הפועל קטמון ירושלים התרחקה מעט מהמקום השני במחזור האחרון ותקווה להפסד של חדרה בזמן שתנסה לנצח בביתה את הפועל נצרת עילית, במשחק היחיד מהפלייאוף העליון שישוחק ביום שישי, כדי להתקרב חזרה למקום שמוביל לליגת העל בסיום העונה. האורחים מצד שני, רחוקים רק שלוש נקודות מהמארחים ויעקפו אותם אם ינצחו.

בפלייאוף התחתון תהיה הזדמנות להפועל מרמורק רחובות לברוח מאיזור הסכנה, כשהיא תשחק נגד הקבוצה שהפסידה 14 מתוך 15 המשחקים האחרונים שלה וכבר ירדה סופית – עירוני נשר.

מכבי הרצליה תארח את הפועל כפר סבא לדרבי של איזור השרון. המארחים חייבים לנצח, אחרת בקרוב מאוד הם יצטרפו לנשר בדרך לליגה א'. האורחים במרחק של שש נקודות מאיזור הסכנה ואחרי ההתרסקות שלהם בתקופה האחרונה, בדרך לפלייאוף התחתון, הם צריכים להיזהר לא למצוא את עצמם סופגים עוד מכה.

הפועל ניר רמת השרון, שהצליחה להתרחק מהמקום שמוביל למשחקי מבחן, תארח את הפועל רמת גן אסי. האורדונים נמצאים במקום הזה והם ינסו להחזיר את המארחים לשם.

הפועל פתח תקווה תתארח אצל הפועל בני לוד רכבת. המלאבסים רחוקים שתי נקודות בלבד מהפועל רמת גן ואסור להם לאבד נקודות. המארחים לעומת זאת, מובילים את הפלייאוף התחתון ורגועים יותר, אך הליגה צפופה וכל אחד שתמעד עלולה למצוא את עצמה מסתבכת.

המוליכה הפועל ת"א תארח את מכבי אחי נצרת ביום שני. האדומים יכולים להבטיח עלייה כבר במשחק הזה אם ינצחו ובמקביל הפועל ראשון לציון והפועל קטמון ירושלים יפסידו. האורחים נמצאים שבע נקודות מהמקום השני והם יצטרכו לנצח כדי להישאר חלק מהמאבק עליו.

באותו יום השנייה בטבלה, הפועל חדרה, תשחק בביתה נגד בית"ר תל אביב רמלה. המארחים הצליחו להגדיל את הפער לחמש נקודות אך אם יפסידו, לא מעט קבוצות ינשפו בעורפם. היריבה לעומת זאת, הצליחה ברגע האחרון לזכות בכרטיס לפלייאוף העליון ונמצאת כרגע במרחק של תשע נקודות מהחדרתיים, אך ניצחון שלהם יכול להפוך את האיזור לצפוף יותר.

להפועל ראשל"צ מספר נקודות זהה לשל הפועל קטמון והם ירצו גם כן להתקרב אל המקום השני. הפועל עפולה היא זו שתתארח אצלם ותנסה להקשות עליהם במשחק הנוסף שיתקיים ביום שני.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל תל אביב

הוסיפו תגובה