חדרה נשארה במקום השני, כפ"ס שוב הפסידה

מחזור 29 בליגה הלאומית: נקודה ראשונה לנשר אחרי 13 הפסדים, הפועל ת''א ניצחה

מחזור 29, הלפני אחרון בליגה הלאומית, התקיים הערב במלואו בשמונה מוקדים שונים. הקרב על הכרטיס לפלייאוף העליון היה הנושא המרכזי על הפרק ברוב המפגשים ומספר קבוצות עשו צעד משמעותי בדרך לשם. בנוסף, הפועל תל אביב המשיכה לבסס את מקומה כמוליכת הטבלה והפועל חדרה פתחה פער של שלוש נקודות במקום השני.

הפועל חדרה התארחה אצל הפועל מרמורק רחובות ולמרות שבשלב מוקדם יותר במשחק, עלי חטיב החמיץ פנדל, ניצחה משער דרמטי של גיא כהן בדקה ה-94 ופתחה פער של שלוש נקודות מהמקום השלישי. הפועל ת"א אירחה את הפועל רמת גן אסי ורשמה ניצחון נוסף – 0:2 משערים של שחר הירש ופייסל מוליץ'. האחרון הספיק לפני כן להחמיץ בדקה ה-16 פנדל.

הפועל כפר סבא הפסידה בפעם החמישית ברצף, הפעם להפועל רמת השרון, באצטדיון לויטה. הירוקים ספגו בתוספת הזמן של המשחק מרגליו של ג'וף גאירה את השער היחיד במשחק. עירוני נשר שברה רצף של 13 הפסדים עם תיקו מול הפועל פ"ת. המלאבסים עלו ליתרון ראשונים משער של וואהיב חביבאללה, הצפוניים עשו מהפך מהיר שסידרו לואיס זומה ובן לוי וקיוו לסיים עם ניצחון, אך לנס זמיר היו תכניות אחרות והוא סידר חלוקת נקודות בין הקבוצות. גם מכבי הרצליה יצאה מהתקופה הרעה באצטדיונה הביתי עם ניצחון על בית"ר תל אביב רמלה. האורחים עוד הובילו משער של עדן קארצב, אבל הקבוצה מהשרון הפכה אחרי שרז שטיין כבש צמד.

הפועל ראשון לציון הפסידה 2:0 במשחק החוץ שלה נגד מכבי אחי נצרת מרגליהם של אדילסון באהיה ועלאא בכר. הפועל קטמון עלתה למקום השלישי לאחר ששער של ירדן אבוחצירה סידר לה ניצחון חשוב מול הפועל נצרת עילית. התקופה הטובה של הפועל בני לוד רכבת נמשכה עם ניצחון חוץ על הפועל עפולה המדרדרת. אנס דאבור כבש את שערו הראשון בדקה ה-13 ואפילו שער שוויון של אליאור סיידר, לא מנע ממנו להשלים צמד בדקה ה-72 ולהחזיר את קבוצתו הביתה עם חיוך. 

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל חדרה

 

הוסיפו תגובה