כפ"ס ירדה למקום השמיני עם הפסד למרמורק

נסגר המחזור ה-28 בלאומית: קטמון ורמה''ש נפרדו בתיקו, ר''ג ניצחה את הרצליה

המחזור ה-28 בליגה הלאומית הושלם אתמול בערב עם שלושה מפגשים. הקרב על מקום בפלייאוף העליון צמוד ומלא תהפוכות מדי שבוע וגם במשחקים שנערכו אמש, רצו הקבוצות לאסוף את הנקודות החשובות, שני מחזורים לפני סיום העונה הסדירה.

הפועל מרמורק רחובות אירחה את הפועל כפר סבא. האורחים הגיעו למשחק עם מאמן חדש על הקווים – חיים שאבו ורצו לצאת לדרך חדשה, אחרי תקופה לא טובה. המארחים לא התרגשו וכבר בדקה ה-25 עלו ליתרון, לאחר שפדרו גלבאן שלח כדור נפלא לניראל מחפוד והאחרון כבש מקרוב. בדקה ה-50 הוסיף גלבאן עוד בישול למאזנו, הפעם הוא השאיר לבד את רן רובין, שהכפיל את התוצאה. הרחובותיים מנצחים ומתרחקים מהתחתית. הירוקים לעומת זאת, צוללים עד למקום השמיני והכרטיס לפלייאוף העליון בסכנה מבחינתם.

מכבי הרצליה יצאה למשחק חוץ מול הפועל בני לוד רכבת. בדקה ה-11 דייגו סליס העלה את הביתיים ליתרון. בדקה ה-36 אנס דאבור הכפיל את התוצאה מבעיטה חופשית נהדרת. חן ראובן כבש את השלישי של המארחים בדקה ה-58 וגם שער של איברהים ספורי בדקה ה-81 לא עזר לאורחים שממשיכים להסתבך מתחת לקו האדום. לוד בלי הפסד כבר שישה מחזורים.

במשחק נוסף נפגשו הפועל ניר רמת השרון והפועל קטמון ירושלים. המפגש הסתיים בתיקו מאופס שמסדר לאורחים את המקום הרביעי ומשאיר את המארחים מתחת לקו האדום.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל מרמורק רחובות

הוסיפו תגובה