הפועל ת"א הביסה את כפ"ס ופתחה פער של 11 נק'

המחזור ה-25 בליגה הלאומית נסגר: קטמון הפסידה לחדרה, מרמורק ניצחה את נשר

המחזור ה-25 הושלם אתמול עם שלושה משחקים. המפגש שהיה במרכזו הוא בין המוליכה – הפועל תל אביב, לשנייה בטבלה – הפועל כפר סבא. האדומים רצו להמשיך להגדיל את הפער ואילו הירוקים חיפשו להתבסס במקום השני. במגרשים נוספים, עירוני נשר ניסתה להראות סימני חיים מול הפועל מרמורק רחובות והפועל חדרה התארחה אצל הפועל קטמון, כשהמטרה של שתי הקבוצות היא לבסס את מקומן בחלק העליון של הטבלה. הפרטים מכל המגרשים לפניכם:

בקרב הצמרת בין הפועל ת"א לכפ"ס, מהרגע הראשון היה ברור מי בעלת הבית על המגרש – כשתי דקות מהפתיחה הגביה מוטי ברשצקי כדור לרחבה ופייסל מוליץ' עלה גבוה מעל כולם כדי לנגוח פנימה. בדקה ה-11 זה כבר 0:2, ניר לקס השאיר את אמיר עגייב לבד ברחבה ולקשר נותר רק לבעוט חזק פנימה. החגיגה המשיכה בדקה ה-84, בה דור חוגי מסר טוב למוליץ' שמקרוב הכניס פנימה, ונחתמה בדקה ה-88 בה חוגי עצמו כבש, לאחר שקיבל כדור טוב משחר הירש. התל אביביים פותחים פער של 11 נקודות בפסגה, כפ"ס יורדת למקום השלישי.

במפגש נוסף, נסעה הפועל מרמורק למשחק חוץ אצל נועלת הטבלה, עירוני נשר. חמש דקות הספיקו לפדרו גלבאן כדי להעלות את הרחובותיים ליתרון עם שער נפלא מכ-30 מטר, אחרי ששם לב שהשוער רחוק מהשער והקשית מעליו. בדקה ה-75 ניראל מחפוד הכפיל את התוצאה והרחיק את האדומים עוד קצת מהתחתית. הצפוניים עם הפסד רביעי ברצף.

הפועל קטמון והפועל חדרה רצו לבסס את מקומן בין שמונת הראשונות ונפגשו לקרב ראש בראש באצטדיון טדי. רק בדקה ה-81 המשחק הוכרע כשסלים עמאש כבש לזכות האורחים והעלה אותם למקום הרביעי, מרחק של נקודה בלבד מהמקום השני. הירושלמיים בתקופה לא טובה ויצטרכו להילחם על מקומם בפלייאוף העליון.

תמונה ראשית: קובי קוביקו, הפייסבוק של הפועל ת"א

הוסיפו תגובה