ראשל"צ במקום השני, ניצחון בכורה לקשטן בפ"ת

סיקור משחקי שישי במסגרת המחזור ה-25 בליגה הלאומית: אחי נצרת ור''ג ניצחו, תיקו בין עפולה לנצרת עילית

המחזור ה-25 בליגה הלאומית יצא לדרך היום והפרטים מכל המפגשים לפניכם:

מכבי אחי נצרת אירחה את הפועל ניר רמת השרון. מוחמד חטיב הבקיע את השער הראשון במשחק לזכות הירוקים בדקה ה-33. חמש דקות לאחר מכן, כבש פטי יה יה בנגיחה את ה-0:2. האורחים הצליחו לצמק בדקה ה-57 משער של קייס גאנם.

נצרת עילית יצאה למשחק חוץ מול הפועל עפולה. הביתיים עלו ליתרון כבר בדקה ה-15 כאשר שגיא דרור כבש בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה. האורחים הצליחו להשוות בדקה ה-48 מרגליו של גיא דיין ובדקה ה-54 השלימו מהפך משער של חוליו סזאר. המארחים לא ויתרו ובסך הכל דקה לאחר מכן השוו בחזרה, הכובש הפעם היה מתיאס מרטין, שהשתלט על כדור שפגע בקורה מהבעיטה של אליאור סיידר והמשחק הסתיים ללא הכרעה.

מכבי הרצליה אירחה את הפועל רמת גן לקרב תחתית. בדקה ה-59 העלה לירן רוטמן את האדומים ליתרון. בדקה ה-68 זה כבר היה 2:0 לאורחים, לאחר שאור ברוך דייק מהנקודה הלבנה. האדומים עולים מעל הקו האדום, המארחים ממשיכים להסתבך.

הפועל פ"ת התארחה אצל בית"ר ת"א רמלה. בדקה ה-65 העלה ירין חסאן את המלאבסים ליתרון. בדקה ה-84 רמריק פרסלי מהקבוצה הביתית ספג את הכרטיס האדום לאחר שעצר בעיטה בידו ובכך גם העניק כדור עונשין מ-11 מטר לאורחים. ברנקו מיכאלוביץ' דייק מהנקודה הלבנה ובכך קבע את תוצאת המשחק. תומר קשטן עם ניצחון בכורה כמאמן פ"ת.

המשחק בין הפועל בני לוד רכבת להפועל ראשון לציון הסתיים בתוצאה 0:0 וסידר לכתומים, לפחות זמנית, את המקום השני.

תמונה ראשית: הפייסבוק של הפועל פתח תקווה

הוסיפו תגובה