הפועל ת"א תפגוש את חדרה, אחי נצרת מול כפ"ס

כל הפרטים לקראת המחזור ה-23 בליגה הלאומית

המחזור ה-23 בליגה הלאומית יוצא לדרך: חמישה משחקים יתקיימו במקביל מחר (שישי) בשעה 15:00 ושלושה נוספים יושלמו ביום שני ב-19:00. הפרטים לפניכם:

מכבי הרצליה תארח את הפועל ניר רמה"ש במטרה להשיג נקודות ולברוח מהתחתית, המארחים יהיו חייבים להתאושש מאחר ולא ניצחו חמישה משחקים רצופים, מתוכם ארבעה הפסדים ואפס שערי זכות. משחק נוסף יפגיש את הפועל עפולה והפועל מרמורק רחובות: המארחים נמצאים בתקופה מצוינת עם חמישה נצחונות רצופים, בהם כבשו עשרה שערים ושמרו על שער נקי.

הפועל בני לוד תארח את הפועל רמת גן, שתי הקבוצות עם 24 נקודות, אך מי שתשיג ניצחון תמצא את עצמה מעל הקו האדום על חשבון יריבתה. הפועל ראשון לציון תפגוש את הפועל פתח תקווה ותנסה להשיג ניצחון שני ברציפות, לעומתם, האורחים לא הצליחו לנצח בשלושת משחקיהם האחרונים (תיקו ושני הפסדים).

מוליכת הטבלה, הפועל תל אביב, תארח את הפועל חדרה. שחקניו של קובי רפואה פתחו פער של שמונה נקודות מהמקום השני וירצו להמשיך במומנטום ולהבטיח עליה בחזרה לליגת העל. האורחים ניצחו שלושה משחקים מתוך ארבעת האחרונים והפער בניהם למקום השני, שמוביל לליגת העל, עומד על נקודה אחת בלבד.

ביום שני בשעה 19:00 תארח נועלת הטבלה, עירוני נשר, את הפועל קטמון י-ם. המארחים עם עשר נקודות בלבד, מרחק עשר נקודות ממכבי הרצליה שבמקום הלפני אחרון. הקטמונים יודעים שניצחון יקרב אותם למקום השני שמוביל לליגת העל. במקביל תארח בית"ר ת"א רמלה את הפועל נצרת עילית. שתי הקבוצות יגיעו לאחר שלושה ניצחונות רצופים, וכשהצמרת צפופה ביותר, צפוי מאבק על הנקודות החשובות.

מכבי אחי נצרת תארח את הפועל כפר סבא. המארחת נמצאת במרחק שלוש נקודות בלבד מיריבתה שבמקום השני. האורחים יקוו להתאושש לאחר איבוד נקודות וחמישה משחקים רצופים ללא ניצחון.

תמונה ראשית: יובל דניאל, עמוד הפייסבוק של הפועל ת"א

הוסיפו תגובה