מהפך וניצחון לבית"ר על אשקלון, מכבי חיפה הביסה את ק"ש

בני יהודה חזרו מפיגור וניצחו את מכבי פ"ת, חלוקת נקודות בין הפועל רעננה להפועל חיפה

המחזור ה-22 יצא אחר הצהריים לדרך עם ארבעת משחקי השבת. כל הפרטים לפניכם:

בשעה 16:00 נפגשו הפועל רעננה והפועל חיפה למשחק הפתיחה של המחזור. כבר בדקה השמינית אור דסה הכניס כדור עומק מצוין לרועי זיקרי שסיים ברשת והוריד את קבוצתו ביתרון לחדר ההלבשה. שתי דקות מפתיחת המחצית השניה ראדו גינסרי בפעולה נהדרת באגף ימין שהסתיימה בבישול למקסים פלקושצ'נקו שאיזן את התוצאה ל-1:1.

בהמשך הערב אירחה בני יהודה ת"א את מכבי פתח תקווה. בדקה ה-25 המלאבסים עלו ל-0:1: אורי מגבו הגביה כדור לרחבה, זובאס יצא לא טוב, יוסי בניון השתלט וכבש ממצב נוח. בדקה ה-42 הכתומים השוו משער של יובל אשכנזי. בדקה ה-60 המארחים השלימו מהפך: מאור קנדיל פרץ לרחבה בפעולה אישית פנטסטית ובישל לרועי גורדנה את השער שקבע מהפך וניצחון.

משחק נוסף הפגיש את מכבי חיפה והפועל קרית שמונה. רק בדקה ה-72 החיפאים עלו ליתרון: סנטיהו סלליך דהר באגף שמאל והעביר כדור רוחב, רועי קהת קיבל במרכז ובביצוע מושלם בעט בעצמה לרשת.בדקה ה-79 דידייה ברוסו ראה את האדום והשאיר את האורחים בעשרה שחקנים. בדקה ה-87 הירוקים הכפילו מעוד בישול של סלליך הפעם לאופיר מזרחי. רק דקה עברה והמצטיין על המגרש, סינטיהו סלליך, הוסיף שער משלו. בתוספת הזמן אופיר מזרחי ניצל טעות בהגנה של מרקוס דיניז, חטף את הכדור וגלגל את הרביעי לרשת.

הפועל אשקלון אירחה את בית"ר ירושלים למשחק הנעילה של השבת. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. בדקה ה-56 המארחים עלו ליתרון: דויד מנגה הגביה כדור חופשי לרחבה, ברניסלב יובאנוביץ' נגח לקורה, אך קליימן, שאיחר בתגובה, רשם שער עצמי כשהכדור פגע בגבו ונכנס לרשת. בדקה ה-64 קלאודמיר פריירה איזן ל-1:1 מבעיטה חופשית מושלמת ישר לחיבורים. בדקה ה-87 הירושלמים הפכו את התוצאה: איתי שכטר הכניס כדור מצוין לאנתוני וראן, שנכנס כמחליף שתי דקות לפני כן, והחלוץ לא התבלבל מול איינוגבה ובעט חזק לרשת. שתי דקות בלבד חלפו ואריק סאבו כבש את השלישי מהנקודה הלבנה וקבע ניצחון ענק לצהובים שעלו, לפחות זמנית, למקום הראשון.

תמונה ראשית: ליאת אבשלומי, ישראל ספורט

הוסיפו תגובה