בית"ר נגד סכנין בשני, מכבי ת"א תארח את אשקלון

שחקניו של קרויף יחפשו ניצחון ומעידה של ב"ש נגד עכו

מחר (שבת) פותחים את המחזור ה-19 בליגת העל עם ארבעה משחקים החל מהשעה 16:00, בראשון יושלמו שני משחקים נוספים וביום שני בטדי: המשחק המרכזי בין בית"ר ירושלים לבני סכנין, פרטי המפגשים לפניכם:

בשעה 16:00 ייפתחו את המחזור הפועל חיפה והפועל קרית שמונה. שחקניו של ניר קלינגר סיימו בתיקו מרשים נגד המוליכה, הפועל ב"ש במחזור האחרון וירצו לקחת את שלוש הנקודות למאבקי הצמרת הצפופה. בהמשך השבת תארח הפועל רעננה את בני יהודה ת"א וב-18:15 תפגוש מ.ס.ע אשדוד את מכבי חיפה שתקווה להתאושש לאחר ההפסד הביתי למכבי ת"א בשבוע שעבר. בשעה 20:30 ייחל משחק הקצוות של הליגה כשנועלת הטבלה, הפועל עכו, תארח את מוליכת הטבלה, הפועל ב"ש.

ביום ראשון בשעה 19:00 תארח מכבי פ"ת את מכבי נתניה. המלאבסים יגיעו למשחק במומנטום חיובי לאחר שני ניצחונות רצופים. היהלומים של דראפיץ' איבדו את היציבות לאחרונה ולא הצליחו לנצח בשלושת משחקיהם האחרונים. בהמשך תארח מכבי תל אביב את הפועל אשקלון ותנסה לשמור על המומנטום ולהשיג ניצחון שישי ברציפות, כמובן שהצהובים יקוו למעידה של המוליכה על מנת לתפוס את הפסגה.

במסגרת המשחק המרכזי ביום שני ב-21:00, תארח בית"ר ירושלים את בני סכנין ותנסה לצאת עם הנקודות לאחר שהמפגש האחרון בין השתיים הסתיים בניצחון 2:3 לסכנין. שחקניו של בני בן זקן נמצאים במרחק נקודה אחת בלבד מהפסגה וירצו להמשיך בתקופה הטובה. האורחים בעונה לא יציבה עד כה והם כרגע במקום השמיני בטבלה.

תמונה ראשית: עודד קרני

 

 

 

 

 

 

 

הוסיפו תגובה