לקראת המחזור ה-19 בליגה הלאומית

מכבי הרצליה תפגוש את הפועל ת"א, כפ"ס תתארח בלוד

מחר (שישי) ייצא לדרך המחזור ה-19 בליגה הלאומית. חמישה משחקים יתקיימו במקביל בשעה 15:00, שלושה נוספים יושלמו ביום שני בשעה 19:00. הפרטים לפניכם:

הפועל עפולה תארח את נועלת הטבלה, עירוני נשר, במטרה להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות. במקביל תנסה מכבי הרצליה, שנמצאת במקום הלפני אחרון, להשיג ניצחון שלישי ברציפות מול מוליכת הטבלה, הפועל ת"א. משחק נוסף יפגיש את הפועל בני לוד עם הפועל כפ"ס, שאיבדה את הפסגה במחזור האחרון ותנסה להתאושש עם ניצחון חוץ.

הפועל ראשון לציון תארח את הפועל מרמורק רחובות. שתי הקבוצות ניצחו במחזור האחרון וירצו לנצל את המומנטום. הפועל ר"ג תארח את הפועל נצרת עילית לאחר שלושה משחקי ליגה רצופים בהם סיימה בתיקו ללא שערים. האדומים מנצרת יגיעו מעודדים לאחר ניצחון 2:4 במשחקם האחרון.

ביום שני תארח הפועל פתח תקווה את הפועל ניר רמה"ש ותנסה להשיג את שלוש הנקודות לאחר שני הפסדים רצופים. במקביל בית"ר ת"א רמלה תארח את הפועל קטמון י-ם, המארחים הפסידו במחזור האחרון אך עדיין נמצאים בחלק העליון של הטבלה במקום השישי. הירושלמים במקום השלישי בטבלה כשרק חמש נקודות מפרידות מהפסגה. מכבי אחי נצרת תארח את הפועל חדרה למשחק שבו הירוקים יהיו חייבים להתאושש לאחר שישה משחקים ללא ניצחון, מתוכם שני הפסדים רצופים. החדרתים אמנם לא ניצחו בשני המשחקים האחרונים, אך להם ההתקפה השניה בטיבה בליגה (30 שערי זכות) שתהווה איום על כל קבוצה.

 

תמונה ראשית: עמוד הפייסבוק של הפועל ת"א

הוסיפו תגובה