ניצחון רביעי רצוף למכבי ת"א, 0:0 בין ב"ש לבני יהודה

הצהובים עשו צעד משמעותי בדרך לצמרת עם 0:3 על מכבי נתניה, באר שבע לא כבשה בטוטו טרנר לראשונה מאז מרץ 2016. 0:2 למכבי פ"ת על ק"ש

הצמרת לוהטת: מכבי תל אביב ניצחה הערב 0:3 את מכבי נתניה במסגרת המשחק המרכזי של המחזור ה-17, ונצמדה להפועל חיפה עם 35 נקודות – מרחק שתי נקודות בלבד מהפועל באר שבע, שנפרדה בתיקו 0:0 מבני יהודה תל אביב.

במשך 75 דקות חיכו למעלה מ-10,000 אוהדי מכבי תל אביב לשער היתרון, אחרי שקיארטנסון החמיץ פנדל וקובי מור הורחק בכרטיס אדום כבר בדקה ה-12. מכבי נתניה התאמצה ונלחמה, אבל בסופו של דבר ספגה מרגלי ברק יצחקי. 8 דקות לסיום קיארטנסון נשאר לבד מול דני עמוס וכבש את השני, ובתוספת הזמן האיסלנדי סגר עניין וקבע 0:3. נתניה עם הפסד רביעי מתחילת העונה בעוד ששחקניו של קרוייף השלימו ניצחון רביעי ברציפות ועשו צעד נוסף בדרך לצמרת.

לפני פתיחת המשחק נערך טקס לכבודו של שחקן חודש דצמבר בליגת העל – ניק בלקמן. חלוץ מכבי תל אביב, שכבש שלושה שערים, קיבל את התואר משני אוהדי מכבי ת"א, שהשתתפו בפעילות בעמוד הפייסבוק של מנהלת הליגות לכדורגל.

הפועל באר שבע אומנם חזרה הערב למקום הראשון, אבל היא ציפתה לעשות זאת בדרך שונה ומוצלחת הרבה יותר. לראשונה מאז מרץ 2016 האלופה לא הצליחה לכבוש בטוטו טרנר, ונפרדה מבני יהודה תל אביב בתיקו מאופס. הכתומים התאוששו מההפסד להפועל חיפה ומההדחה המפתיעה נגד הפועל ר"ג בגביע. מי שבלט מעל כולם היה יונתן כהן: השחקן שבר שיא ליגה עונתי עם 90 ריצות במהירות גבוהה, ובנוסף היה השחק שרץ את המרחק הרב ביותר: 11.9 ק"מ. 

 

במשחק נוסף שנערך הערב ניצחה מכבי פתח תקוה 0:2 את הפועל קרית שמונה. שני שערים בתוך שתי דקות בלבד, של תומאש סיבוק (72') ולידור כהן (74'), קבעו את תוצאת המשחק. האורחים סיימו את המשחק בתשעה שחקנים, לאחר כרטיסים אדומים שנשלפו לחובת מרקוס דיניז (20') וסאן מנחם (74'). 

הוסיפו תגובה